۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۶۰۸۷۲
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

آیت الله رئیسی تراز رئیس جمهوری در ایران را ارتقاء داد

آیت الله رئیسی تراز رئیس جمهوری در ایران را ارتقاء داد
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با تأکید براینکه آیت الله رئیسی تراز رئیس جمهور در ایران را ارتقاء داد گفت: امروز هر شخصی به ریاست جمهوری ایران برسد او را با آیت الله رئیسی مقایسه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی سه شنبه شب درآیین گرامیداشت اربعین شهدای پرواز که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: داشتن مسؤولیت خوب است، اما مهم این است که از مسؤولیت برای خدمت به مردم به مانند شهید آیت الله رئیسی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه از بزرگترین سرمایه عمر باید برای خدمت به مردم استفاده کرد، افزود: شهید ایت الله رئیسی یکی از افرادی بود که خداوند به او توفیق داد تا در رأس نظام قرار بگیرد و بهترین دستاورد را طی سه سال داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی در ادامه به برخی خدمات آیت الله رئیسی اشاره کرد و با بیان اینکه بدهی ابر بدهکاران را دریافت کرد، اظهار داشت: ۸۸ همت تامین اجتماعی را تسویه حساب کرد و پول‌های بلوکه شده خارج کشور را برگرداند.

وی همچنین دریافت پول نفت‌های فروخته شده، جلوگیری از خاموشی برق، انتقال آب دریای عمان به فلات مرکزی کشور، پرتاب ۱۲ ماهواره به فضا، رابطه با کشور‌های همسایه، گره نزدن اقتصاد به برجام و تجارت با آفریقا را بخشی از خدمات آیت الله رئیسی اعلام کرد.

به گفته وی عدالت در ورزش و احیا کردن ورزش معلولان و پارالمپیک، تجارت با آسیا، نشست‌های شانگهای، عضو پیمان شانگهای، توقیف ویلای‌های غیر مجاز و برگشت به بیت المال، نجات کشور از خطر کرونا با ورود ۱۰ میلیون دوز واکسن و ساخت واکسن در داخل کشور، مهار کرونا طی ۸ ماه، صعود ۵۳ واحدی نشریات علمی کشورو راه اندازی کارخانجات تولیدی متوقف شده از دیگر خدمات ایت الله رئیسی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همه خدمات آیت الله رئیسی به ملت و نظام را نوعی عبادت دانست و افزود: کارخالص از سوی بنده خدا مورد رضایت خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: مردم روز جمعه مراقب باشند به نامزدی رای بدهند که دنباله رو سیاست‌های دولت سیزدهم آیت الله رئیسی است و دارای برنامه است و منتظر لبخد دشمن و رضایت کداخدا و غربگرا نباشد و بنده خدا باشد.

وی افزود: به کسی رای بدهید که افراد دلسوز مردم و نظام را دعوت به همکاری کند، نه اینکه بخواهد بار خودش را ببیند و فامیل خودش را دعوت به کار کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به کسی رای داد که نه تنها اهل فساد نباشد، بلکه فساد ستیز نیز باشد، اظهار داشت: به کسی که مقام ولایت و ولایت فقیه را قبول ندارد نباید رای داد.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با تأکید بر اینکه آیت الله رئیسی تراز رئیس جمهور در ایران را ارتقاء داد گفت: امروز هر شخصی به ریاست جمهوری ایران برسد او را با آیت الله رئیسی مقایسه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب یک نفر از بین دو کاندیدای ریاست جمهوری کار سختی نیست ابراز داشت: انتخاب کاندیدایی که برنامه دارد، ولایت را درک می‌کند و دلسوز مردم و نظام است با کاندیدایی که بصورت متوالی نظام و دولت را بدهکار می‌داند کار سختی نیست./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات