۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۶۱۳۰۰

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسین در حسینیه دفتر آیت الله فاضل لنکرانی

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسین در حسینیه دفتر آیت الله فاضل لنکرانی
با فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت امام حسین (ع) مراسم عزاداری با حضور جمعی از علما، روحانیت و دیگر دلدادگان و عاشقان حسین بن علی (ع) در حسینیه دفتر مرحوم حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراسم عزاداری و سوگواری شهادت جانسوز امام حسین(ع) و یاران با وفایش با حضور آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی و جمعی از علماء، روحانیت و دیگر دلدادگان و دلباختگان و عاشقان حسین بن علی (ع) در حسینیه دفتر مرحوم حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد.  

سخنران مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام، آیت الله نظری منفرد از اساتید حوزه علمیه در این مراسم با ذکر روایت ریان بن الشبیب، به تبیین اهمیت و ضرورت برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله در ماه محرم پرداخت. 

وی با بیان اینکه امام حسین احیاگر دین است  گفت: در سیره اهل بیت علیهم السلام بوده است که از ابتدای ماه محرم مجالس عزا را برگزار کنند. 

بر اساس این گزارش، تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا و نوحه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه ای این مراسم بود.  

گفتنی است، مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام از روز یکشنبه 17 تیرماه به مدت ۱۲ روز همه‌روزه از ساعت ۱۸ در حسینیه مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی برپا خواهد بود.

ارسال نظرات