۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۷۶۱۸۸۹
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی:

شاگرد پروری و تواضع از ویژگی‌های آیت الله نکونام بود

شاگرد پروری و تواضع از ویژگی‌های آیت الله نکونام بود
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب تواضع و شاگرد پرورز را از ویژگی‌های مرحوم آیت الله نکونام دانست و تصریح کرد: آیت الله نکونام یکی از مدرسین حوزه علمیه قم بود و بیش از 800 نفر پای حلقه درس ایشان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله حاج شیخ علی نکونام گلپایگانی رحمت الله علیه، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و استاد حوزه و دانشگاه که عصر امروز در حسینیه شهدای قم برگزار شد ضمن بیان اینکه از آیت الله نکونام جز درستی، پاکی، صداقت، تواضع و مهربانی چیز دیگری ندیدم، اظهار داشت: هرگز ندیدم که ایشان تظاهر به گناه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با تمجید و تقدیر از شخصیت والای آیت الله نکونام، گفت: آیت الله نکونام یکی از مدرسین حوزه علمیه قم بود و بیش از 800 نفر پای حلقه درس ایشان شرکت کردند؛ ایشان چهارده سال عضو جامعه مدرسین بودند و همه او را به نیکی می شناختند و آنقدر متواضع بود که همه او را دوست داشتند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بعد از رحلت مرحوم آیت‌الله حاج شیخ علی افتخاری، رضوان الله تعالی علیه که در دفتر مقام معظم رهبری در بخش سوالات شرعی شرکت داشتند، از ایشان دعوت شد این کار و مسئولیت را برعهده گیرند، تصریح کرد: آیت الله نکونام با قبول این مسئولیت به جای پدر خانمشان این کار را انجام دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ضمن بیان اینکه مرحوم آیت الله نکونام مصداق روایت شریف "عاش سعیدا و مات سعیدا" هستند، گفت: مرگ راهی است که همه باید بروند و اکنون چیزی که به فریاد ایشان می رسد اعمال خیر و کارهای نیکی است که در طول عمر انجام داده است.

ارسال نظرات