۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۷۶۲۱۷
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد اردبیل:

بیش از 25 هزار اثر به اشکواره عکس عاشورایی‌ اردبیل ارسال شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از دویست هزار نفر از سایت اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی بازدید کرده‌اند‌ که بیشترین بازدیدکنندگان از کشورهای برزیل، اتریش و هلند هستند.
عاشورا

سعید سعادتی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: استقبال بسیار خوبی از اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی در این استان صورت گرفت که میزان آثار رسیده به دبیرخانه جشنوراه مصدق این ادعا است.

وی خاطرنشان کرد: پایان ماه بهمن آخرین مهلت ارسال آثار بود که در نهایت پنج هزار هنرمند در بخش عکس عادی، حرفه ای و موبایل و ده هزار نفر در بخش وبلاگ عاشورایی شرکت کردند.

 

سعادتی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار تدوین شده، بیش از 25 هزار اثر در بخش عکس و یازده هزار وبلاگ به دبیرخانه اشکواره عاشورایی اردبیل رسیده است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل تصریح کرد: تاکنون بیش از دویست هزار نفر از سایت اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی بازدید کرده‌اند‌ که بیشترین بازدیدکنندگان از کشورهای برزیل، اتریش و هلند هستند.

 

وی با بیان این‌که اختتامیه اشکواره وبلاگ عاشورایی تا پایان امسال برگزار می شود، گفت: اختتامیه جشنواره عکس نیز سال آینده در کنار برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

 

سعادتی اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی، کشف استعدادهای هنری در زمینه فرهنگ دینی و عاشورایی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع)، شناسایی و جذب نوجوانان و علاقه‌مند هنرمند و متعهد، ثبت و مستندسازی جلوه‌های ویژه آیین و مراسم قومیت‌ها و مذاهب ایران اسلامی را از اهداف برگزاری این اشکواره عنوان کرد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل گفت: این اشکواره با رویکرود فرهنگ عاشورایی و در موضوعات مسجد، عزاداری، حجاب، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، احسان و نذورات، کودک، نوجوان و جوان، وحدت و همدلی، بانوان و خانواده، محرم و کانون‌های مساجد برگزار می‌شود./935/پ202/س

ارسال نظرات