۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۷۶۲۳۸
مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

دستگیری ریگی بیانگر تلاش ایران اسلامی در مبارزه با پدیده شوم تروریسم است

خبرگزاری رسا ـ مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور امروز با صدور بیانه‌ای دستگیری عبدالمالک ریگی را بیانگر تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با پدیده شوم تروریسم دانست.
عبدالمالك ريگي



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور امروز با صدور بیانه‌ای دستگیری عبدالمالک ریگی، سرکرده گروه جندالشیطان، تبریک گفت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تروریسم نزد تمام مردم دنیا یک پدیده شوم و ضدبشری محسوب می‌شود و مبارزه با آن وظیفه همه انسان‌ها و به خصوص آحاد جامعه اسلامی است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: انفجار انتحاری در مسجد علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان که موجب به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان، سران طوایف، دانش‌آموزان و سرداران شوشتری و محمدزاده شد، نمونه‌ای کوچک از جنایات این فرد است. 

مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور دستگیری سرکرده این گروهک تروریستی را بیانگر تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با پدیده شوم تروریسم دانست و اعلام کرد: باید مبارزه با تروریسم از سوی همه جوامع اسلامی دنبال شود.

این مرکز در ادامه این بیانیه با اشاره به جنایات هولناک گروهک ضدانسانی این فرد آورده است: این مرکز همچنین از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری این جنایتکار خود فروخته تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دستگیری عبدالمالک ریگی، 
موجب تسلی خاطر بازماندگان خانواده‌های شهدایی است که در جریان جنایات هولناک این مزدور خودفروخته به شهادت رسیده‌اند./950/د102/ف.

ارسال نظرات