۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۶۲۴۱۵

«پیکرهای تکه‌تکه شده و کودکان بدون سر»؛ قتل‌عام در خان‌یونس

«پیکرهای تکه‌تکه شده و کودکان بدون سر»؛ قتل‌عام در خان‌یونس
رژیم صهیونیستی بیش از یک هفته است که تجاوز همه‌جانبه‌ای را علیه خان‌یونس آغاز کرده، تجاوزی که امروز به اوج خود رسید و قتل‌عام جدیدی را در کارنامه سیاه این رژیم ثبت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی امروز برای دویست‌ و نود و هفتمین روز متوالی در حال ارتکاب جنایت در حق شهروندان فلسطینی در نوار غزه است. در حال حاضر این جنایات بر جنوب و مرکز نوار غزه متمرکز است. 

خبرنگار شبکه المیادین امروز گزارش داد که شهر خانیونس در جنوب نوار غزه برای هشتمین روز متوالی تحت تجاوز شدید زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی قرار دارد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر تکان‌دهنده و دلخراشی از جنایات امروز اشغالگران در خان‌یونس که همچنان ادامه دارد منتشر کردند.

 مردی که در بین پیکرهای تکه‌تکه شده کودکان به دنبال نشانه‌ای از دختربچه‌اش است. مردی که کودکی با سر بریده را حمل می‌کند، مادری که کنار چندین پیکر از عزیزانش ضجه می‌زند، کودکانی با بدنهای تکه تکه شده در راهروهای بیمارستان، تنها بخشی از جمله تصاویر دلخراش این روزهای خانیونس است.

بر اساس این گزارش، تانک‌های اسرائیلی محله الشیخ ناصر در این شهر و توپخانه‌های اسرائیلی مناطق شرقی این شهر از جمله شهرک بنی‌سهیلا را هدف قرار می‌دهند و نظامیان اسرائیلی نیز در حال ویران کردن ساختمان‌های مسکونی در شهرک القراره در شمال خانیونس هستند.

منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند که اشغالگران گلدسته‌ مسجد الرضوان در شهرک خزاعه در شرق خانیونس را ویران کرده‌اند.

جنگنده‌های اسرائیلی نیز در حال بمباران مزارع کشاورزی در مجاورت تقاطع المطاحن در جنوب شهر دیرالبلح و نیز شرق این شهر هستند.

خبرنگار شهاب نیز  به نقل از منابع پزشکی از انتقال پیکرهای 31 شهید از صبح امروز به بیمارستان ناصر خبر داد.

روزنامه القدس العربی نیز امروز از پیشروی تانک‌های اسرائیلی در عمق شرق خان‌یونس و به طور مشخص شهرک‌های القراره، الزنه و بنی‌سهیلا خبر داد و

نوشت که ساکنان این مناطق از شنیده شدن صدای درگیری شدید میان اشغالگران و نیروهای مقاومت خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش، حملات جدید در خانیونس به آواره شدن هزاران فلسطینی و حرکت آنها به سمت مناطق شلوغ در المواصی در غرب و شمال در دیرالبلح منجر شده است.

نیروهای امدادرسان گزارش دادند که اشغالگران در دو حمله هوایی علیه این شهر، موجب شهادت 15 فلسطینی شدند. در یکی از این حملات به یک اردوگاه در المواضی 5 نفر از جمله یک نوزاد 4 ماهه به نام ماریا ابوزیاده به شهادت رسیدند.

مدیر اداره امداد و تجهیز دفاع مدنی در نوار غزه محمد المغیر گفت که 5 شهید و 7 مجروح این حمله ابتدا به بیمارستان الکویتی و سپس به بیمارستان ناصر منتقل شدند.

بیمارستان تخصصی الکویتی نیز از انتقال پیکرهای 3 شهید از جمله یک نوزاد شیرخواره و چندین مجروح پس از حمله هوایی اسرائیل به اردوگاه آوارگان فلسطینی در خیابان الاسطبل در مواصی خبر داد.

10 فلسطینی نیز در جریان بمباران منزل مسکونی خانواده ابومسلم در خانیونس به شهادت رسیدند.

شهادت سه فلسطینی دیگر در بمباران خان‌یونس، شهادت دو فلسطینی دیگر در بمباران مسجد اندونزی در شهرک معن در جنوب شرق خانیونس و ....از دیگر اخبار مربوط به جنایات اسرائیل در این شهر است.

شاهدان عینی به خبرگزاری آناتولی گفتند که چندین کودک در میان شهدا بودند که پیکرهایشان به بیمارستان ناصر انتقال یافت.

ارسال نظرات