۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۶۲۵۴۶
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

مرحوم آیت الله بخشی از مفاخر کرمانشاه بود

مرحوم آیت الله بخشی از مفاخر کرمانشاه بود
کرمانشاه ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه به مناسبت درگذشت آیت الله حسن بخشی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه به مناسبت درگذشت آیت الله حسن بخشی پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

الإمامُ الصّادقُ(علیه السلام) : إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ.

خبر رحلت درگذشت استاد پیشکسوت حوزه علمیه قم، عالم جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ حسن بخشی کرمانشاهی، موجب تألم خاطر مردم مومن این دیار و خصوصا شاگردان مکتب امام صادق(علیه السلام) گردید.

عالم متقی و استاد اخلاق که ۲۷ سال از شاگردان عالمان دین و مشعل داران نور و هدایت، علامه طباطبایی و آیت الله بهجت(رحمت الله علیهما) بوده و در همان دوران با آیت الله بهجت(رض) هم مرتبط بود.

عالم وارسته حاج آقای بخشی، انسانی بسیار معنوی و از اساتید اخلاق حوزه‌های علمیه بود که شاگردان زیادی را هم با اخلاق اسلامی خود که نشأت گرفته از مکتب حیاتبخش علمای شیعه بود، وی در حقیقت از اساتید اخلاق حوزه‌های علمیه و مفاخر استان کرمانشاه بودند.

اینجانب این مصیبت جانکاه را از طرف حوزه‌های علمیه، به محضر قدسی امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبری حکیم و فرزانه(مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه، مردم عالم دوست و ولایت مدار استان، عموم شاگردان و به ویژه به خانواده مکرم سوگوار آن فقید سعید و کلیه‌ بازماندگان محترم تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند کریم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمایم/1400/.

ارسال نظرات