۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۶۲۵۹
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(22)؛

عضو خبرگان رهبری: رهبر معظم انقلاب همواره در مدیریت افکار عمومی، نقش مؤثری ایفا کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان گفت: نمایندگان مردم در این مجلس بار دیگر بر نقش خطیر رهبری در مدیریت حوادث و بحران ها در کشور تأکید کردند.
حجت الاسلام و امسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري


حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اجلاس اخیر خبرگان رهبری اظهار داشت: نمایندگان مردم در این مجلس بار دیگر بر نقش خطیر رهبری در مدیریت حوادث و بحران ها در کشور تأکید کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این نشست خبرگان رهبری بر ضرورت حفظ و حراست از جایگاه مقدس ولایت فقیه که ادامه ولایت ائمه اطهار(ع) است، تأکید کرده و ولی فقیه را نعمتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمردند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: با نگاهی به تاریخ سی ساله انقلاب اسلامی خواهیم یافت که امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب همواره نقشی کم نظیر در مدیریت افکار عمومی و رفع فتنه ها ایفا کرده اند، چنان‌که در حوادث پس از انتخابات این موضوع مشهود بود.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با بیان این‌که توصیه های دلسوزانه رهبری تمام طیف های جامعه را در برمی‌گیرد، اظهار داشت: نباید برداشت‌‌های شخصی، سلیقه ای از منویات ولی فقیه صورت گیرد؛ چون تاریخ نشان داده همواره تفسیر به رای خودکامگی را به دنبال دارد.

وی از افراط و تفریط به عنوان معضل امروز جامعه ایران یاد کرد و بیان داشت: اسلام دین تعادل است، نباید با نگرش های افراطی و تفریطی به مبانی دینی، چهره نامناسبی از اسلام به نمایش گذاریم؛ چون مردم جهان امروز تشیع را در رفتار و کردار ایرانیان مشاهده می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: نباید از مواضع روشنگرانه و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب جلو افتاد و یا عقب ماند؛ چون هر دوی این حالات راه را به بی راهه خواهد کشاند./935/ت302/س

ارسال نظرات