۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۶۲۶۰
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(21)؛

عضو خبرگان رهبری: امروز زمان قدرشناسی از نعمت رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان گفت: امروز زمان قدرشناسی و قدردانی از نقش ارزشمند رهبری در نظام است.
آيت الله سيدحاتمي، نماينده مردم اردبيل در مجلس خبرگان رهبري حجت الاسلام و المسلمين سيدابراهيم حاتمي، نماينده مردم اردبيل در مجلس خبرگان رهبري،


حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حاتمی، نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: اگر قرار است از تلاش‌های دلسوزانه و پدرانه حضرت آیت الله خامنه ای تقدیر شود، بایستی در دوران حیات آن عالم وارسته صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر نعمت هایی که بهره مند از آن هستیم را بدانیم، شکر نعمت در همه حال واجب است و به صراحت باید گفت؛ امروز زمان قدرشناسی و قدردانی از نقش ارزشمند رهبری در نظام است.

عضو خبرگان رهبری با تشریح جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران گفت: رهبری در ایران برخلاف جوامع دیگر دنیا، بر دل‌ها حکومت می‌کند، در حالی‌که در بسیاری از کشورهای جهان رهبری یک جایگاه فرمایشی ایفا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحاتمی با بیان اینکه ولایت فقیه ضامن بقای نظام است، تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه ای پس از رحلت امام راحل به بهترین راه ممکن توانسته اند، نظام اسلامی را از کوران حوادث و فتنه ها عبور دهند و به امید خدا به صاحب اصلی‌اش؛ حضرت ولی‌عصر(عج) تحویل خواهند داد.

وی با انتقاد از مواضع خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی در برابر ولایت فقیه اظهار داشت: دشمنی معاندان نظام با رهبری، نشان از جایگاه ارزنده حضرت آیت الله خامنه ای در خنثی سازی توطئه های روزافزون آنان دارد که باید قدر این نعمت را دانست.

عضو خبرگان رهبری بسیاری از مشکلات جوامع اسلامی را نبود فقیهی عادل و آگاه به زمان در رأس نظام دانست و بیان داشت: اگر نگاهی به وضعیت کشورهای اسلامی منطقه داشته باشیم، می‌بینیم که بیشتر به دلیل نداشتن رهبری شجاع و مدبر بر خلاف خواست ملت‌های خود، تابع سیاست‌های ضدبشری غرب شده‌اند./935/ت302/س

ارسال نظرات