۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۷۶۲۶۶۱
پیام آیت الله مکارم شیرازی در پی شهادت جمعی از فرماندهان و مجاهدان جبهۀ مقاومت؛

اقدامات رژیم صهیونیستی زیر پا گذاشتن همۀ اصول انسانی و قوانین بین المللی و بشردوستانه است

اقدامات رژیم صهیونیستی زیر پا گذاشتن همۀ اصول انسانی و قوانین بین المللی و بشردوستانه است
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس و شهادت جمعی از فرماندهان و مجاهدان جبهۀ مقاومت با صدو پیامی، ضمن تسلیت شهادت آنان، اقدامات رژیم صهیونیستی را زیر پا گذاشتن همۀ اصول انسانی و قوانین بین المللی و بشردوستانه دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس و شهادت جمعی از فرماندهان و مجاهدان جبهۀ مقاومت با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و شهدای مقاومت گفت: مقاومت مردم مسلمان منطقه و حرکت مجاهدانۀ آنان در مقابل متجاوزان و اشغالگران، آن چنان دشمن صهیونیست را مستأصل کرده که آبروی دروغین خود را بر باد داده است.

متن پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ * الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

خبر ترور ناجوانمردانه و شهادت برادر مجاهد، جناب آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و تعدادی دیگر از فرماندهان و مجاهدان جبهۀ مقاومت در لبنان و عراق موجب تأسف و تأثر گردید.

مقاومت مردم مسلمان منطقه و حرکت مجاهدانۀ آنان در مقابل متجاوزان و اشغالگران، آن چنان دشمن صهیونیست را مستأصل کرده که آبروی دروغین خود را بر باد داده و با زیر پا گذاشتن همۀ اصول انسانی و قوانین بین المللی و بشردوستانه، از یک سو با بمباران و به خاک و خون کشیدن مردم بی پناه و زنان و کودکان مظلوم سعی در پوشاندن ضعف خود دارد و از سویی دیگر با ترور رهبران مقاومت به خیال خام خویش تلاش دارد تا جبهۀ مقاومت را تضعیف نماید.

ولی همان طور که خداوند سبحان می فرماید: مؤمنان به إحدی الحسنیین می رسند، یا شیرینی پیروزی را می چشند و یا به سعادت شهادت نائل می شوند که هر دو سراسر نیکویی و خیر است؛ اما آنچه در کمین ظالمان است، شکست و عذاب الهی است که به دست امت اسلامی بر سر آنان خواهد آمد، إن شاءالله.

البته لازم است نیروهای نظامی و امنیتی مقتدر ایران در دفاع از خون به ناحق ریخته شده میهمان ایران اسلامی، دشمن کینه جوی را به اشد مجازات برسانند.

اینجانب علو درجات این شهیدان و صبر و اجر بازماندگان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین و عزت و شوکت امت اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله

قم ـ ناصر مکارم شیرازی

10/5/1403

ارسال نظرات