۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۶۲۶۹۶
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

راه شهدا را با شناخت و معرفت بالاتر ادامه دهیم

راه شهدا را با شناخت و معرفت بالاتر ادامه دهیم
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه یاد، خاطره و نام شهدا را در دل و وجود و کار خودمان باید ثبت و ضبط کنیم، گفت: راه شهدا را با شناخت و معرفت بالاتر ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، امروز در دیدار با خانواده شهید تیمور نیک‌روش گفت: ان‌شاءالله همه‌ ما بتوانیم راه شهدا را با شناخت و معرفت بالاتر ادامه دهیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه یاد، خاطره و نام شهدا را در دل و وجود و کار خودمان باید ثبت و ضبط کنیم، از مجموعه جهاد دانشگاهی و بنیاد شهید برای برگزاری این برنامه تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت داریم گرامیداشت نام و یاد شهداست.

حجت الاسلام غلامی اضافه کرد: بدهکارانه باید خدمت خانواده شهدا برسیم و اگر مداوم و به موقع نیست نه از باب کم احترامی بلکه از به دلیل عدم توان به موقع رسیدن است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: همه‌ شهدا بر گردن ما حق دارند و برنامه‌ریزی حضور در محضر خانواده‌ی شهدا یک ارزش است.

وی ادامه داد: این شهید و سایر شهدا به وسیله وصیت‌نامه‌ی خود به ما درس می‌دهند و حاضر و ناظر بر عملکرد ما هستند. مهم این است که راه شهدا را ادامه دهیم و قطعاً آخرین وصیت این عزیزان تبعیت از ولایت و حفظ ارزش‌های دین و احکام الهی بوده است.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: به هیچ وجه نباید کم توجهی‌ها به خانواده شهدا صورت گیرد، شهدا با خدا معامله کردند و خریدار جان، مال و نام شهدا خود خداوند است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات