۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۶۲۷۹۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

پاسخ ایران به اسرائیل متفاوت از عملیات وعده صادق خواهد بود

پاسخ ایران به اسرائیل متفاوت از عملیات وعده صادق خواهد بود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه اسرائیل به هیچ عهد و شرطی پایبند نیست، گفت: اسرائیل از خطوط قرمز فراوانی عبور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در تهران و محکوم کردن این حرکت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، گفت: اسرائیل به هیچ عهد و شرطی پایبند نیست.

وی با اشاره به اینکه انتقاد برخی در فضای مجازی از نیرو‌های امنیتی، سپاه، اطلاعات و نیروی انتظامی، افزود: سردار سلامی اعلام کرد، هیچ کدام از اقدمات اسرائیل بدون پاسخ گذاشته نشده است و تنها در دو عملیات ۳۰۰ سرپل موساد متلاشی شدند. 

به گفته وی اگر دانشمندان هسته‌ای ایران را به شهادت رسانیدند، پدرموشکی اسرائیل نیز در هتل امنیتی اسرائیل هدف قرار گرفت و به هلاکت رسید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه در این جنایات اسرائیل از خطوط قرمز فراوانی عبور کرده است، تأکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل متفاوت از عملیات وعده صادق خواهد بود.

به گفته وی پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه بر عکس عملیات وعده صادق که اهداف نظامی هدف قرار گرفت، تو دهنی محکم تری به اسرائیل زده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به شهادت «فواد شکر» اشاره کرد و گفت: یکی از خدمات فواد شکر به مسلمانان بوسنی علاوه بر آموزش گارد ریاست جمهوری بوسنی، آموزش‌های نظامی نیرو‌های مردمی و مسلمانان بوسنی را نیز برعهده داشت.

وی به جنایات اخیر اسرائیل و اذناب او از جمله گروه تکفیری در پاکستان و گروه‌های شبه نظامی طرفدار طالبان و شهادت ۴۴ نفر از شیعیان و تعداد زیادی زحمی اشاره کرد و افزود: این جنایات در ادامه همان اسلام ستیزی است که در پاکستان شیعیان و در غزه اهل سنت را به شهادت می‌رسانند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به دو مراسم تحلیف و تنفیذ پزشکیان چهاردهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب پزشکیان از چهار ویژگی مردمی، فرزانه، صادق و دانشمند استفاده کرده است.

وی به مطالبات ملت ایران از رئیس جمهور برای انتخاب کابینه دولت اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور افرادی را که می‌انتخاب می‌کند باید ویژگی‌های دهگانه، امین، صادق، متدین و متشرع، معتقد به جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایمان، امید به آینده، نگاه مثبت به افق آینده، عدم سوءسابقه، پادکدست، نگرش ملی و کارآمد یرا داشته باشند.

حجت الاسلام المسلمن حسینی با بیان اینکه در صورتی که وزرا کابینه رئیس جمهوری از این ۱۰ ویژگی برخوردار باشند همه ملت ایران موظفه به تقویت دولت هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، تضعیف دولت پزشکیان چه از سوی کسانی که به ایشان رای دادند و چه آنهایی که به ایشان رای ندادند حرام است و همه باید کمک کنند و دست به دست یکدیگر داده تا ایران اسلامی ارتقاء داشته باشد.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه درکاشان به هیچ عنوان در عزل و نصب‌های مدیران شهرستان دخالت نخواهد کرد اظهار داشت: به مسؤول ستاد انتخابات پزشکیان در کاشان توصیه می‌کنم، اگردر بین مدیران فعلی فردی متخصص، کاربلد، متعهد و مومن و متشرع و فعالیت جهادی داشت ابقاء شود که یکی از این افراد فرماندار فعلی کاشان است که دارای چنین ویژگی‌هایی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با تبریک روز خبرنگار و تعبیر آیت الله اراکی که شغل خبرنگاری شغل انبیاء است، گفت: انبیا الهی در دریافت خبر از خداوند امین و حفظ آن و انتقال آن به مردم امین هستند.

به گفته وی خبرنگار امین خبرنگاری است که دارای سه ویژگی امین بودن در دریافت خبر، حفظ خبر و حفظ امانتداری در اطلاع رسانی به مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شهادت ۱۴۵ خبرنگار در غزه را جزو افتخارات خبرنگاران دانست و اظهار داشت: با وجود اینکه خبرنگاران درهمه دنیا باید امنیت داشته باشند، اما رژیم صهیونیستی اسرائیل به هیچ قانونی پایبند نیست. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات