۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۶۲۸۸۱

اطلاعیه جدید سپاه پاسداران درباره جزئیات شهادت اسماعیل هنیه

اطلاعیه جدید سپاه پاسداران درباره جزئیات شهادت اسماعیل هنیه
سپاه پاسداران در اطلاعیه شماره ۳ جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه تاکید کرد: این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۳ جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در به‌ شهادت‌ رساندن اسماعیل هنیه» رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد: باتوجه‌ به تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده، این عملیات تروریستی با  شلیک پرتابه کوتاه‌برد با سرجنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت‌گرفته است.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به دنبال اقدام تروریستی رژیم جنایت‌کارانه صهیونیستی که منجر به شهادت شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه رئیس مجاهد و شجاع دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و همراه ایشان گردید، به اطلاع عموم ملت ایران می‌رساند؛

۱. این اقدام با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایت‌کار آمریکا انجام شده است.

۲. باتوجه‌به تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده، این عملیات تروریستی با  شلیک پرتابه کوتاه‌برد با سرجنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت‌گرفته است.

در پایان تأکید می‌شود؛ خون‌خواهی «شهید اسماعیل هنیه» قطعی و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی پاسخ این جنایت را که «مجازات سخت» است را در زمان، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد.

روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

ارسال نظرات