۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۷۶۳۰۶۲

تقدیر امام جمعه سراب از فعالیت های خبرنگاران رسا/خبرگزاری رسا از افتخارات حوزه در عرصه خبری

تقدیر امام جمعه سراب از فعالیت های خبرنگاران رسا/خبرگزاری رسا از افتخارات حوزه در عرصه خبری
حجت الاسلام اکرمی گفت: خبرگزاری رسا امروزه توانسته میان علما و طلاب حوزه در اطلاع رسانی اخبار حوزوی پیشرو و مورد اعتماد و اطمینان جبهه انقلاب باشد.

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه شهرستان سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار و سالگرد شهادت خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شهید محمود صارمی، گفت: روز خبرنگار را محضر تمامی خانواده های معظم شهدای خبرنگار و کلیه عزیزان پر تلاش و علی الخصوص خدمت خبرگزاری بسیار خوب و حوزوی رسا صمیمانه تبریک عرض می کنم.

وی خبرگزاری رسا را از افتخارات حوزه علمیه در عرصه خبری دانست و تصریح کرد: خبرگزاری رسا یکی از والاترین افتخارات حوزه هست که از حیث صداقت، سلامت، فایده، سرعت، روایت اول خبر و اطلاع رسانی صحیح را پوشش می دهد.

امام جمعه سراب در خصوص عملکرد این رسانه حوزوی ابراز کرد: رسا هم اطلاع رسانی حوزوی را عهده دار است و هم برنامه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را بصورت منظم، منسجم و موثق پوشش می دهد که از این بابت کمال تقدیر و تشکر را مجموعه انقلابی رسا دارم.

حجت الاسلام اکرمی ادامه داد: خبرگزاری رسا امروزه توانسته میان علما و طلاب حوزه در اطلاع رسانی اخبار حوزوی پیشرو بوده و مورد اطمینان جبهه انقلاب باشد بویژه در استان خودمان واقعا تلاش می کنند که همت‌شان قابل تقدیر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب اظهار کرد: یقینا خبرنگاران اقشار آگاه جامعه هستند امیدوارم دقت کنند خبرها را به موقع و از منابع موثق پخش کنند، متأسفانه امروزه دنیای فضای مجازی، پر از دورغ، کینه، کدورت، توطئه و بدبینی است علی الخصوص آن دسته افرادی که با اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در انحراف هستند.

وی ادامه داد: دشمن در فضای رها شده مجازی کینه ورزی، دورغ پردازی و روایت غلط و نادرست می کند، ما از میان این فضای غیر حقیقی پر تلاطم نیاز به انسان های صادق، امانت دار و خدوم داریم که خبر ها را به موقع و از منبع موثق صادقانه به مردم انعکاس می دهند.

رئیس ستاد امر به معروف سراب تاکید کرد: انتقاد صحیح و صادقانه، برای جامعه و مسئولان مفید می باشد، لذا توهین، تخریب و جناحی عمل کردن مضر هست؛ در این میان حقیقتا مجموعه پر تلاش و انقلابی خبرگزاری رسا یک رسانه سالم‌، مفید، قابل اعتماد و اطمینان است.

امام جمعه سراب در پایان این گفت‌وگو ابراز کرد: خبرگزاری رسا در این مدت شفافانه، صحیح و صادقانه عملکرد بسزایی در کشور و نظام اسلامی داشته است، از زحمات مدیر عامل انقلابی رسا حجت الاسلام محققی، ارکان و خبرنگاران رسا کمال تقدیر و تشکر را دارم و این روز را به همه‌ی این عزیزان مجددا تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات