۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۶۳۱۰۱
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه اعلام کرد؛

آمادگی استان کرمانشاه برای میزبانی از زائران اربعین حسینی

آمادگی استان کرمانشاه برای میزبانی از زائران اربعین حسینی
کرمانشاه ـ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه از آمادگی این استان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ غلامعلی یاربیگی امروز در مراسم آیین بدرقه و آغاز عملیات جابجایی زائران اربعین در مرز خسروی اظهار داشت: استان کرمانشاه با تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ایفا کرده و اجازه نداده یک وجب از خاک کشورمان کم شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی مشهور است و با ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و طی سالیان پس از آن امنیت و آرامش در مرزهای کشور به‌ویژه مرز خسروی توسط نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد شده تا امروز شاهد میزبانی از زائران اربعین حسینی باشیم.

سرهنگ یاربیگی تصریح کرد: تمام مسئولان کشوری و استانی برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم اربعین حسینی به میدان آمده‌اند تا زمینه تسهیل تردد زوار در مرزهای غربی کشور به‌ویژه مرز بین‌المللی خسروی فراهم شود و زوار بتوانند با خیال آسوده به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی ادامه داد: امروز ۱۷۰ دستگاه‌ اتوبوس از ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه به مرز بین‌المللی خسروی اعزام می‌شوند و این اقدام ارزشمندی محسوب می‌شود و کرمانشاه آماده میزبانی از زائران اربعین است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه بیان کرد: حضرت زینب(س) برای زنده نگه‌داشتن قیام عاشورا و ارزش‌های اسلامی گام برداشت و ایشان بهترین الگو برای جهاد تبیین هستند./1400/

ارسال نظرات