۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۶۳۱۲

نمایشگاه از حضور تا ظهور در ایرانشهر پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه از حضور تا ظهور که با همت سازمان ها و ادارات فعال در عرصه فعالیت های فرهنگی شهرستان ایرانشهر برگزار شد، عصر دیروز به کار خود پایان داد.
دفتر تبليغات اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایشگاه از حضور تا ظهور که با همت سازمان ها و ادارات فعال در عرصه فعالیت های فرهنگی شهرستان ایرانشهر برگزار شد، عصر دیروز به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، محمد رودی مسؤول روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی ایرانشهر درباره حضور در این نمایشگاه گفت:در نمایشگاه بهمن ماه امسال ما شاهد حضورفعال و موثر دفتر تبلیغات اسلامی ایرانشهر بودیم که به طور مشخص در غرفه پرسمان و غرفه کتاب و محصولات فرهنگی به ارائه دستاوردها و توانمندیهای دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه فعالیت های آموزشی و فرهنگی پرداخته شد.

وی همچنین با اشاره به استقبال گسترده مردم از غرفه های دفترتبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت:ما در این نمایشگاه موفق به توزیع رایگان بیش از هزار نسخه مجله و نشریه در میان بازدیدکنندگان شدیم که آماری قابل توجه می باشد.

محمد رودی خاطر نشان کرد:در بخش نمایشگاه کتاب نیز دفترتبلیغات اسلامی ایرانشهر با ارائه بیش از 350 جلد کتاب و محصول فرهنگی با عناوین مختلف توانست بخشی از توانمندیهای دفتر تبلیغات اسلامی را در عرصه چاپ و نشر کتاب و ارائه محصولات فرهنگی روز کشور مورد نمایش قرار دهد که در این بخش نیز فروش بیش از70 درصدی کتب و محصولات فرهنگی حاکی از موفقیت دفتر تبلیغات اسلامی درعرضه دستاوردها و آشنا نمودن مردم با فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه است.

وی بیان داشت: غرفه پرسمان برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه های دفتر تبلیغات اسلامی ایرانشهر به پیشنهاد بخش روابط عمومی و به همت معاونت آموزشی و با عنایت ریاست دفترتبلیغات اسلامی ایرانشهر معرفی و ایجاد گردید تا مردم بتوانند در فضایی علمی و به دور از هرگونه نگرانی سوالات وشبهات دینی و مذهبی خود را مطرح کرده و به گفتگو و تبادل نظر درباره مسایل شرعی بپردازند.

مسئول روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی ایرانشهر یادآور شد: با توجه به استقبال گسترده ای که امسال از غرفه های عرضه توانمندیهای دفتر تبلیغات اسلامی داشته ایم انتظار می رود تا در آینده با گسترش دامنه فعالیت های نمایشگاهی دفتر تبلیغات اسلامی ایرانشهر حضوری پررنگ تر وموثرتر در عرصه های آموزشی وفرهنگی داشته باشیم که نیازمند همکاری هرچه بیشتر تمامی معاونت ها و واحد های دفتر تبلیغات اسلامی ایرانشهر است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 22بهمن ماه به مدت 12 روز در محل قلعه ناصری ایرانشهر برگزار شد./919/د102/ع

ارسال نظرات