۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۶۳۱۲۳
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

ترور اسماعیل هنیه در تهران تعرض علنی به خاک کشور و توهین به قوانین بین المللی بود

ترور اسماعیل هنیه در تهران تعرض علنی به خاک کشور و توهین به قوانین بین المللی بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: ترور شهید هنیه در تهران توسط صهیونیست ها تعرض علنی به خاک یک کشور و همچنین توهین به قوانین بین المللی می باشد.

حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به ترور شهید هنیه در تهران، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بعد از ماه‌ها تقابل با محور مقاومت به ویژه جنبش حماس دچار یک ناکامی بزرگ در این جنگ نابرابر شده است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: بنابراین صهینونیست ها برای خروج از این وضعیت اقدام به تغییر تاتکیک خود در جنگ با محور مقاومت کرده اند و آن ترور فرماندهان ارشد محور مقاومت می باشد.

حجت الاسلام رضوانی زاده افزود: صهیونیست ها دست به ترور فرماندهان محور مقاومت می‌زنند به نوعی که در ماه‌های اخیر شاهد ترور بسیاری از فرماندهان محور مقاومت توسط رژیم اسرائیل بوده و هستیم که آخرین نمونه آن به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران بود.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: صهیونیست‌ها امید دارند با این دست ترورها تاثیر منفی در روحیه مقاومت و رزمندگان جبهه مقاومت بگذارد ولی بی‌شک این تاثیر نه تنها نمی‌تواند روحیه مبارزان فلسطینی و محور مقاومت را تضعیف کند بلکه خود باعث تقویت روحیه مبارزان خواهد شد.

وی افزود: بنابراین هرچه شاهد به شهادت رسیدن فرماندهان جبهه مقاومت توسط صهیونیست‌ها و دیگر ایادی اش باشیم در مقابل قوام و اقتدار جبهه مقاومت نیز افزایش خواهد یافت و معادلات صهیونیست‌ها بر هم زده خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ترور اسماعیل هنیه در تهران توسط صهیونیست ها تعرض علنی به خاک یک کشور و همچنین توهین به قوانین بین المللی می باشد، یادآور شد: ترور شهید هنیه در تهران توسط صهیونیست ها این مهم را نشان داد که آنان در غفلت کشورهای عربی و اسلامی به دنبال گسترش سیطره خود در منطقه هستند ولی با این وجود به سد محکمی به نام محور مقاومت و در راس آن ایران اسلامی برخورد کرده اند.

حجت الاسلام رضوانی زاده در پایان سخنان خود عنوان داشت: بی شک تا زمانی که وحدت محور مقاومت و جهان اسلام به صورت همزمان شکل نگیرد این تعرضات ادامه خواهد داشت، بنابراین با وحدتی که بیان شد می توان جلوی جنایات صهیونیست ها را گرفت و آنان را منزوی و حتی از صفحه روزگار محو کرد./1400/

ارسال نظرات