۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۶۳۱۵۴

پیام تبریک استاندار قم به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

پیام تبریک استاندار قم به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار
استاندار قم به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا، سید محمد آقامیری استاندار قم به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

 در این پیام آمده است؛

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 «ن والقلم و ما یسطرون»

 ۱۷ مرداد سالروز شهادت راوی صادق و جاویدان نام عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری «شهید محمود صارمی» به نام روز خبرنگار مزین شده است.

 این نام‌گذاری فرصت شایسته و مناسبی برای تبیین و بازنمایی جایگاه و منزلت والای حرفه مقدس خبرنگاری در جامعه و ارج‌نهادن به زحمات خبرنگاران و زحمت‌کشان عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی است.

 کسانی که به‌مثابه وجدان آگاه، چشم بینا و زبان حقیقت‌جوی جامعه، نقش مهم و بی‌بدیلی را در بیان حقایق، شفاف‌سازی جریان اطلاعات و تنویر اذهان عمومی بر عهده داشته و در این مسیر و با وجود همه سختی‌ها، دلسوزانه و صادقانه به رسالت حرفه‌ای خود عمل می‌کنند.

 امروز و در میانه نبرد روایت‌ها و در مقطعی که دشمنان و بدخواهان، امید و اعتماد مردم به‌نظام اسلامی را نشانه گرفته و از همه توان و امکانات خود برای ناامید کردن مردم و خدشه‌دار کردن اعتماد عمومی استفاده می‌کنند، مسئولیت به‌مراتب سنگین‌تری متوجه اصحاب فهیم رسانه کشور بوده و می‌طلبد که تلاش آن‌ها بسیار هوشمندانه، امیدآفرین و خنثی‌کننده جنگ ترکیبی دشمن باشد.

 اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گران‌قدر عرصه اطلاع‌رسانی و خبر به‌ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به‌تمامی فعالان مجاهد و متعهد پهنه اطلاع‌رسانی و خبر استان قم، برای همگی این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی در راه ایفای وظایف دارم.

 سید محمد آقامیری

استاندار قم

ارسال نظرات