۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۶۳۲۱۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

خبرنگاران آمران واقعی معروفات و ناهیان واقعی منکرات در جامعه هستند

خبرنگاران آمران واقعی معروفات و ناهیان واقعی منکرات در جامعه هستند
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی به مناسب روز خبرنگار پیامی صادر کرد و گفت: خبرنگاران آمران واقعی معروفات و ناهیان واقعی منکرات در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، در پیام حجت الاسلام محمد حسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود... شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.» ۱۳۸۰/۸/۲۳

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی، مطالبه گری و در یک کلام آمران واقعی معروفات و ناهیان واقعی منکرات در جامعه هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به این آیه شریفه قرآن کریم «ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ» در طبق اخلاص گذاشته اند.

۱۷ مرداد که یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی چون : محمود صارمی , مرتضی آوینی و خبرنگاران شهید هواپیمای "سی 130" می باشد را به همه خبرنگاران ایران اسلامی عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان موفقیت و سربلندی در انجام وظایف خطیرشان را آرزومندم.

محمدحسن نستوهی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی

وحید نستوهی
ارسال نظرات