۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۶۳۲۶۶
در مسجد امیرالمونین قم؛

مراسم بزرگداشت شهدای قدس برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای قدس برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهدای قدس با حضور روحانیون، مسئولان و عموم مردم انقلابی در مسجد امیرالمومنین(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهدای قدس با حضور روحانیون، مسئولان و عموم مردم انقلابی قم پنج شنبه شب بعد نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمومنین (ع) قم برگزار شد.

در این مراسم سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با تاکید براینکه امروز وظیفه همه مردم کمک به دولت برای موفقیت در کار‌ها است، گفت: باید مردم کمک کنند تا دولت به بهترین شکل کشور را هدایت کند و اگر کار خوبی انجام داد و سیاست‌های کلی نظام را محقق کرد حمایت شود، اگر مباحثی مغفول واقع شد، کمک شود که دولت توجه پیدا کند و اگر خطایی انجام شد کمک شود که برطرف شود و برای انجام این کار لازم است مردم سایه به سایه همراه دولت حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم منتظر پاسخ جدی و در شان جمهوری اسلامی هستند، گفت: اگر درباره فلسطین بخواهیم صحبت کنیم سوالات و نکاتی که مردم مطرح می‌کنند این است که پاسخ رژیم صهیونیسی را کی، چگونه و با چه قدرتی می‌دهید؟ مردم دنیا نیز منتظر هستند که پاسخ ایران چگونه خواهد بود؛ در هفته گذشته ده‌ها مقاله و تحلیل از سوی مقامات کشور‌های غربی نوشته شده که پاسخ ایران چه عواقبی دارد و قدرت‌های بزرگ غربی منتظر هستند که این جواب چگونه خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن بیان اینکه آقای جلیلی در جریان رقابت‌های انتخابات براساس مبانی دینی و انقلاب و در تراز انقلاب اسلامی و مردم حضور پیدا کرد، گفت: آقای جلیلی هرجا که دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی مطرح بود تکلیف محور در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاد و برترین منش اخلاقی را از خود نشان داد و بارقه‌های امید را با جهش رأی ۴ میلیونی به ۱۴ میلیونی با دست خالی رقم زد.

وی اضافه کرد: آقای جلیلی صداقت را در طبق اخلاص گذاشت و هرچه داشت را پای ارزش‌های انقلاب اسلامی گذاشت؛ خداوند به ایشان جزای خیر دهد؛ اگر به تکلیف عمل شود هرچه خروجی عمل به تکلیف باشد برای ما مقبول است.

حجت الاسلام مصطفی نصیری امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) قم نیز در این مراسم با انتقاد از اینکه گفتمان بعضی از نامزد‌های ریاست جمهوری برجام و مذاکره با آمریکای جنایتکار برای حل مشکلات اقتصادی بود، گفت: چرا این سوال از نامزد‌های ریاست جمهوری پرسیده نشد که چه برنامه‌ای دارید برای اینکه زمینه سازی بیشتری برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) داشته باشید؟

امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) قم با اشاره به مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه، ابراز کرد: مشکل اصلی امت اسلامی و جهان بشریت این است که حاکمیت خدای متعال در جهان نیست و امام زمان (عج) در بین ما نیست.

وی با تاکید براینکه دولت و مجلس شورای اسلامی باید تمام توان خود را برای رشد ۸ درصدی اقتصاد بکار برند، تصریح کرد: زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه وظیفه اصلی ماست که در این زمینه باید حرکت کنیم.

ارسال نظرات