۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۶۳۳۸۱
قالیباف:

صهیونیست‌ها هیچ زبانی جز زبان زور نمی‌فهمند

صهیونیست‌ها هیچ زبانی جز زبان زور نمی‌فهمند
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صهیونیست‌ها لکه ننگ بشریت هستند و هیچ زبانی را جز زبان زور نمی‌فهمند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروزگفت: در ابتدا به مدال‌آوران عزیز کشورمان و به مربیان پرتلاش آن ها که در مسابقات المپیک دل ملت ایران را شاد کردند تبریک و خداقوت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: کسب مدال‌های طلا توسط سه جوان قهرمان و پهلوان آقایان محمدهادی ساروی، سعید اسماعیلی در کشتی و کسب مدال طلای آرین سلیمی در تکواندو غرورانگیز و باعث سربلندی ایران و ایرانی بود.

قالیباف بیان کرد: همچنین تاریخ‌سازی در ورزش بانوان ایران و کسب اولین مدال نقره توسط بانوی قهرمان خانم ناهید کیانی شایسته تحسین و ستایش است.

رئیس مجلس گفت: کسب مدال برنز توسط جوان‌ترین دهه هشتادی خانم مبینا نعمت‌زاده نیز موفقی بزرگ در ورزش بانوان ایران به‌حساب می‌آید

وی ادامه داد: دستیابی پهلوان حسن یزدانی به رکورد جهان‌پهلوان تختی و رقابت جانانه آن در مرحله مرحلهٔ نهایی علی‌رغم مسدومیت شدید در تاریخ ورزش ایران ماندگار خواهد شد.همچنین تقدیر و تشکر از پهلوان امیرحسین زارع که نایب‌قهرمانی و مدال نقره مسابقات را به دست آورد.

قالیباف اظهار کرد: عملکرد خوب ۲ فدراسیون کشتی و تکواندو این مسابقات در نتیجه مدیریت دلسوزانه و تخصصی و حاصل کار شبانه‌روزی مربیان و رؤسای محترم این دو فدراسیون آقایان دبیر و ساعی است. مسئولان ورزشی باید با تمام توان بهترین امکانات را برای استمرار و پیشرفت این موفقیت‌ها فراهم کنند. قدردان زحمات تمامی مدال‌آوران کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۲۴ هستیم. با تمام وجود به این جوانان شایسته افتخار می‌کنیم. این عزیزان عاشقانه میهن و مردم خود را دوست دارند و برای سربلندی آنها تلاش می‌کنند. 

رئیس مجلس گفت: در اینجا لازم می‌دانم که تأکید کنم جنایات رژیم انسان ستیز و جنایت‌کار صهیونیستی هیچ حد و مرزی ندارد.

رژیم صهیونیستی باید منتظر مجازات سخت توسط ملت ایران باشد

وی ادامه داد: این رژیم بی‌آبرو با حمله به آوارگان فلسطینی ساکن در مدرسه التابعین غزه در حال اقامه نماز صبح بار دیگر ثابت کرد که صهیونیست‌ها لکه ننگ بشریت هستند و هیچ زبانی را جز زبان زور نمی‌فهمند.

قالیباف بیان کرد: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به‌صورت همزمان جنایات علیه بشریت و نسل‌کشی و جنایت جنگی است که جمهوری اسلامی ایران آن را به‌شدت محکوم می‌کند. دولت‌های مسلمان باید با حمایت عملی از جریان مقاومت فلسطین مانع استمرار ماشین کشتار رژیم صهیونیستی شوند.

وی تأکید کرد: ضمناً مجدداً تصریح می‌کنم که مطابق رهنمود رهبر حکیم انقلاب اسلامی ما خونخواهی شهادت شهید اسماعیل هنیه در خاک کشورمان را وظیفه دینی و ملی خود می‌دانیم و رژیم صهیونیستی باید منتظر مجازات سخت توسط ملت ایران باشد.

قالیباف گفت: در پایان از همه ورزشکاران و جامعه ورزش که تلاش کردند ولی شاید نتیجه دلخواه خود را نگرفتن به همه آنها خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم.

ارسال نظرات