۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۷۶۳۸۹۴
سردار فدوی:

کیفیت خدمات‌رسانی در تمام مرزهای کشور افزایش یافته است

کیفیت خدمات‌رسانی در تمام مرزهای کشور افزایش یافته است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در تمام مرز‌های کشور به خصوص در شلمچه و چذابه خدمت‌رسانی با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست و سال به سال بر کیفیت این خدمات افزوده می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در بازدید از روند خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی  اظهار کرد: در چذابه همه افرادی که از خارج کشور وارد می‌شوند یا مقیم هستند، از این محل عبور می‌کنند و ما سعی می‌کنیم با استقبال و میزبانی خوب در اینجا احساس غربت نداشته باشند.

وی افزود: در تمامی مرز‌های کشور به خصوص در شلمچه و چذابه خدمت‌رسانی با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست و سال به سال بر کیفیت این خدمات افزوده می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امسال خدمت رسانی در مرز چذابه نسبت به پارسال افزایش یافته است، همه افراد در امر خدمت رسانی به زوار حسینی دلی و بر حسب تکلیف کار انجام می‌دهند و یکی از دلایل افزایش ظرفیت‌ها و خدمات نسبت به پارسال نیز همین کار‌های دلی و تربیت اخلاقی است که در این مسیر می‌آموزند.

وی ادامه داد: زیارت امام حسین بالاترین وجه تربیتی دارد و امام صادق می‌فرمایند همه ائمه کشتی نجات هستند، ولی کشتی امام حسین (ع) از همه پر سرعت‌تر است.

ارسال نظرات