۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۶۴۰۵۴
به مناسبت آغاز هفته دولت انجام شد؛

دیدار فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه با استاندار قم

دیدار فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه با استاندار قم
فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه علی ابن ابیطالب(ع) به مناسبت آغاز هفته دولت در دیدارهای جداگانه با استاندار قم گفت وگو کردند.
به گزارش خبرگزاری رسا، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه علی ابن ابیطالب استان به مناسبت آغاز هفته دولت در دیدارهای جداگانه با استاندار قم گفت وگو کردند.
 
سید محمد آقامیری استاندار قم در این دیدار ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، اضافه کرد: هفته دولت متعلق به شهدای خادم مردم است.
 
وی ادامه داد: حضور در میان مردم  و خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه از رویکرد های مهم شهدای در عرصه های مختلف است که شهیدان رجایی و باهنر در زمینه خدمت به مردم پیشگام بودند، که این روش به عنوان یکی رویه با ارزش مدیریت در کشور ادامه پیدا کرده است.
 
استاندار قم پست های سازمانی را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و گفت: تمام هدف مدیران باید معطوف به خواسته های مردم و تلاش در جهت اجابت این خواسته در چارچوب قانون باشد.
 
آقامیری تمام نیروی های خدمت گذار  اعم از اداری، نظامی، انتظامی و نهاد های مختلف را به نوعی بدنه دولت دانست و افرود:  معیار کار در دستگاه ها تنها خدمت به مردم است و همه باید تلاش کنیم تا منشاء خیر و آثار مثبت در جامعه و برای مردم باشیم.
ارسال نظرات