۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۶۴۲۲۸
صدر الحسینی در گفت‌وگو با رسا:

سانسور خبری، تنها بخشی از شکست اسرائیل در عملیات اربعین را پوشاند

سانسور خبری، تنها بخشی از شکست اسرائیل در عملیات اربعین را پوشاند
تحلیل‌گر مسائل غرب آسیا اسرائیل را بزرگترین سانسورچی دنیا معرفی کرد و گفت: سانسور خبری، تنها بخشی از شکست اسرائیل در عملیات اربعین را پوشاند؛ زمان، مکان، عمق، سطح و شرایط مجازات این رژیم به وسیله ایران را تنها مقامات ارشد نظام می‌دانند.

رضا صدرالحسینی، تحلیل‌گر مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا در موضوع عملیات اربعین حزب الله در حمله به رژیم صهیونیستی با توصیه به منطقی بودن در پیگیری اخبار غزه به ویژه یک سانسورچی بزرگ مانند رژیم صهیونیستی گفت: نباید انتظار داشت که رژیم صهیونیستی با شکستی که در عملیات موفق اربعین متحمل شده است، اطلاعات شکست نظامی خود را در رسانه‌ها منتشر کند.

تحلیل‌گر مسائل غرب آسیا تصریح کرد: مشهود است در سرزمین‌های اشغالی زلزله‌ای راه افتاده است و مقامات سیاسی و نظامی مخالف نتانیاهو آهسته آهسته از این شکست پرده‌برداری می‌کنند و زوایای مختلف این شکست را بیان کرده و کماکان خبرهای بیشتری را منتشر می‌کنند؛ بنابراین سانسور شدید اسرائیل تنها بخشی از شکست بزرگ آن را خواهد پوشاند؛ ورود آسیب جدی به مراکز مهم و اساسی و محرمانه رژیم صهیونیستی واضح و غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به سخنان سید حسن نصر الله گفت: حزب الله در مقابل این عملیات موفق ساکت خواهد بود تا وقتی که رژیم صهیونیستی با جدیت ادعا کند که این عملیات موفقیت‌آمیز نبوده است؛ پس از آن عملیات‌های بعدی حزب الله آغاز خواهد شد؛ این فشار روحی و روانی به مقامات رژیم صهیونیستی کشنده است؛ از یک سو به دنبال بی‌ثمر بودن عملیات اربعین در افکار عمومی جهان هستند و از سوی دیگر نمی‌خواهند حزب الله ضربات مهلک دیگری را به این رژیم وارد کند.

صدر الحسینی در پاسخ به اینکه عملیات اربعین چه مقدار از عملیات خونخواهی شهادت شهید هنیه را در بر داشته است گفت: این عملیات هیچ ارتباطی با خونخواهی و مجازات رژیم صهیونیستی به دلیل اقدام تروریستی در تهران ندارد؛ این نکته را حزب الله هم اعلام کرده است؛ عملیات اربعین در پاسخ به جنایتی بود که رژیم صهیونیستی در ترور فؤاد شکر انجام داد.

تحلیل‌گر مسائل غرب آسیا عملیات موفق اربعین را ارتقا دهنده روحیه جبهه مقاومت توصیف کرد و افزود: این عملیات اطلاعات قابل توجهی را به فرماندهان ارشد مقاومت منتقل و نقاط آسیب پذیر رژیم صهیونیستی را مشخص کرد؛ در روزها و هفته‌های آینده ابعاد بیشتر و روشنتری از خسارت‌های وارده به رژیم صهیوینسیتی در رسانه‌ها و گفتار مقامات رژیم صهیونیستی آشکار خواهد شد.

وی بر جدایی خونخواهی ایران از عملیات اربعین تأکید کرد و گفت: مجازات رژیم از سوی ایران فراموش نشدنی است و ضمن هماهنگی با میادین مختلف جبهه مقاومت، ایران به طور مستقل برای این مجازات اقدام خواهد کرد؛ زمان، مکان، عمق، سطح و شرایط دیگر این مجازات را تنها مقامات ارشد نظام می‌دانند.

ارسال نظرات