۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۶۴۷۷۴

اعلام نتایج مسابقات قرآن در رشته های معارفی سازمان اوقاف در کاشان + اسامی

اعلام نتایج مسابقات قرآن در رشته های معارفی سازمان اوقاف در کاشان + اسامی
اصفهان- نتایج برگزاری مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های معارفی در شهرستان کاشان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسلم محمود زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نتایج برگزاری مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی «تفسیر قرآن کریم، ترجمه عمومی قرآن کریم، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه» اوقاف و امور خیریه که ۱۸ مردادماه سال جاری برگزار شد اعلام و به مسابقات استانی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه در بخش آقایان و در رشته تفسیر قرآن کریم محمد جواد زفرقندی، محمد حسن رمضانی علوی و رضا احسانیان مفرد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، افزود: در رشته ترجمه عمومی قرآن نیز امید بابائی حسکویی و مهدی تراشی مقام اول و دوم را کسب کردند.

به گفته وی در رشته معارف نهج البلاغه نیز محمد سلامی راوندی و مسعود غفاری فینی به ترتیب به مقام‌های اول و دوم این رشته رسیدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: رشته معارف صحیفه سجادیه حجت الاسلام علیرضا بیاتانی به مقام نخست رسید و محمود شاطریان استرکی به مقام دوم رسید.

وی با اشاره به اینکه ترجمه عمومی قرآن کریم مرحله استانی ندارد و به راه یافتگان مرحله استانی از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود، یادآور شد: مرحله استانی این مسابقات ساعت ۱۰صبح پنجشنبه ۵ مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

محمود زاده همچنین از برگزاری مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های آوایی اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان خبر داد و افزود: در این مرحله ۶ نفر از فرهیختگان شهرستان کاشان از بین نفرات برتر شهرستان‌های استان اصفهان بعنوان نفرات برتر معرفی شدند.

به گفته وی معصومه گودرزی رتبه سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم، زهرا مجیدی رتبه اول در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن، حسین حمدیان رتبه سوم رشته حفظ کل قرآن کریم، سیدمهدی بنی هاشمی رتبه دوم رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم، حسین جهین رتبه اول رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم و علی اکبر مشکات راد رتبه سوم رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم به عنوان نفرات برتر مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های آوایی اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان معرفی شدند.

محمود زاده یادآور شد: مسابقات قرآن دارای دو بخش معارفی و بخش آوایی است که آوایی بصورت شفاهی برگزار و نفرات برتر در هر رشته برای رقابت با شهرستان‌های استان به اصفهان اعزام و نهایتا نفرات برتر در استان به مرحله کشوری راه می‌یابند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان اظهار داشت: بخش معارفی نیز که بصورت کتبی برگزار می‌شود به همین روال به صورت مجزا برگزار می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات