۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۶۵۱۳۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تحقق وعده انتقام سخت از صهیونیست ها قدرت ایران اسلامی و تشیع را نشان خواهد داد

تحقق وعده انتقام سخت از صهیونیست ها قدرت ایران اسلامی و تشیع را نشان خواهد داد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه وجود یهود صهیونیست عامل فساد و خون ریزی است، گفت: تحقق وعده انتقام سخت نیروهای مسلح از این گروه مفسد و خونخوار قدرت اسلام و ایران شیعه را به منصه ظهور خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به سالگرد فاجعه صبرا و شتیلا و خونخواری یهودیان صهیونیستی، عنوان کرد: یهودیان واقعی اهل کتاب و انسان های معتقدی هستند اما صهیون ها به هیچ یک از آنها اعتقاد ندارند و با سیاست تسلط به دنیا انسان های بی گناه را به خاک و خون میکشند.

امام جمعه تبریز غزه امروز را تابلو عینی از فاجعه صبرا و شتیلا دانست و ادامه داد: قرآن هم این افراد بعنوان مفسدان روی زمین یاد میکند اما قدرت اسلامی با تحقیق وعده انتقام سخت پاسخ این مفسدان خونخوار را خواهد داد.

وی با اشاره ولادت پیام اکرم(ص) و بزرگداشت هفته هفته وحدت مسلمانان بیان کرد: با ابتکار حضرت امام راحل هفته وحدت فرصتی برای وفاق و همدلی مسلمانان شده است تا همه اهل تشیع و تسنن زیرسایه پرچم اسلام پیروزی های بزرگی را رقم بزنند موضوعی که در زمان پیامبر عظیم الشان اسلام هم عملیاتی شده بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وحدت رمز پیروزی مسلمانان دانست و ادامه داد: تلاش همه باید در این هفته مبارک اجتناب از هر گونه رفتار و گفتارهای تفرقه انگیز باشد تا با وحدت حول محور ولایت فقیه دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در درون کشور اقوام، احزاب و مذاهب مختلف وجود دارد که باید با یکدیگر وحدت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل همچنین به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و وحدت تمامی اقوام ایرانی اشاره کرد و گفت: برخی تعصب‌ها و مخالفت ها در نامگذاری روز شعر و ادب فارسی به نام استاد شهریار امری بی‌جا است چرا که اشعار فارسی شهریار از بهترین هاست.

امام جمعه تبریز ابراز کرد: شعر فارسی جزء چهار زبان شعری برتر جهان بوده که بزرگانی چون فردوسی، سعدی، حافظ و شهریار بر آن عظمت بخشیده‌اند.

وی افزود: شهریار با سرودن آثاری بی‌بدیل و شاهکار به دو زبان فارسی و ترکی نشان داد آذربایجان همواره جزء جدانشدنی و سرحلقه فرهنگ و هنر ایران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: «شهریار» نابغه معاصر شعر و ادب ایران اسلامی و آئینه تمام نمای فرهنگ و هویت اصیل ایرانی و شخصیتی منحصر به فرد است.

وی اظهار کرد: استاد شهریار هیچ گاه نسبت به اتفاقات در ایران و آذربایجان بی توجه نبود و بارها با سرودن اشعاری نسبت به انقلاب، دین، ملت، هویت و ارزش های ملی و دینی ابراز محبت داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل گفت: استاد شهریار آئینه تمام نمای عشق مردم ایران در آذربایجان را به نمایش گذاشت و امید است هنرمندان و شعرا، شهریار زمان خویش باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید براینکه مسئولان آذربایجان جلوی سخنان تفرقه انگیز را بگیرند ادامه داد: باید مواظبت کنیم برخی سخنان و حرف‌ها که به وحدت امت اسلامی خدشه وارد می‌کند گفته نشود از رجال سیاسی و مسئولان جمهوری آذربایجان به عنوان کشور دوست و همسایه ایران اسلامی می خواهم جلوی سخنان تفرقه‌افکن که از سوی برخی افراد نادان و منافق در رسانه‌های این کشور مطرح می‌شود را بگیرد. 

امام جمعه تبریز ادامه داد: این قصه‌ها که آنها مطرح می‌کنند با شعار "آذربایجان واحد"، سر دراز دارد که اگر سر قصه باز شود به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر قرار شود سخنانی مطرح شود که فلان جا مال ماست، این بحث ها به ضرر شما خواهد بود و ما ضرر نمی کنیم به همین خاطر جلوی این حرف‌ها در رسانه‌های جمهوری آذربایجان باید گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل تاکید کرد: همه ما به ایران واحد علاقمند هستیم و ایران واحد ایران امیر المومنین(ع) و امام حسین(ع) است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه والای شهید آیت‌الله آل هاشم در دل اهالی منطقه آذربایجان شرقی از تمام نمازگزارانی که در نمازهای جماعت‌ استان شرکت می‌کنند تشکر کرد و از آنها خواست تا برای آمدن به نماز جماعت همواره اشتیاق داشته و در به جای آوردن این امر مبارک از تاخیر و تعلل پرهیز کنند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات