۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۶۵۶۱۱

آغاز سال تحصیلی دبیرستان صدرای ولایت در کاشان

آغاز سال تحصیلی دبیرستان صدرای ولایت در کاشان
اصفهان – آیین آغاز سال تحصیلی دبیرستان صدرای ولایت، تنها دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهرستان کاشان با حضور رئیس بنیاد ملِی نوجوانان و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، دستیار رئیس جمهور و رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام حامد تقدیری رئیس بنیاد ملِی نوجوانان و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت صبح امروز در آیین آغاز سال تحصیلی دبیرستان صدرای ولایت، تنها دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهرستان کاشان، گفت: انسان‌ها گاهی اوقات از استعداد‌های خود غافل هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی اوقات فضا را به اندازه‌ای شلوغ و تاریک می‌کنند تا ما استعداد‌های و ظرفیت‌های خود را در شلوغی تاریکی نبینیم، افزود: برای فضای تاریک و شلوغ مجازی به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا از استعداد‌های خود غفلت کنیم.

به گفته وی امروز جامعه اسلامی با زن شکل می‌گیرد و زنان جامعه اسلامی ایران مجاهدانی هستند که در مدارس صدرای ولایت، هزاران مجاهد را تربیت و پرورش می‌دهند و تحویل جامعه اسلامی ایران می‌دهند.

رئیس بنیاد ملِی نوجوانان در ادامه با اشاره به اینکه رشته معارف، رشته ای جهادی است، گفت: اول مهر اول سال تحصیلی نیست بلکه اول مجاهدت‌های دانش آموزان صدرای ولایت است.

حجت الاسلام تقدیری گفت: مدرسه صدرای ولایت مسیر تربیت ساز و فرزندان انقلاب اسلامی ایران سنگر صدرای ولایت و خیمه فرماندهان بی قرار صدرا است که می‌خواهند پیامبر را خشنود کنند.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان نیز گفت: مدرسه صدرای ولایت مدرسه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که از سوی مدیر و کادر آموزشی مدرسه و اجرایی جهادی اداره می‌شود.

وی افزود: امروز مدرسه صدار ولایت در شهرستان کاشان به عنوان یک مدرسه فعال و پوِیا و با نشاط با شعار «مدرسه آینده سازآموزان» با هویت ایرانی اسلامی فعالیت می‌کند و موفقیت‌های خوبی را در این عرصه کسب کرده است.

فهیمه فنائیان مدیر مدرسه صدرا ولایت کاشان نیزبا تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس وهفته آغاز مهرورزی را تبریک گفت و افزود: دبیرستان صدرا ولایت را به لحاظ علمی و آموزشی رتبه سوم را در شهرستان کاشان به خودش اختصاص داده است.

به گفته وی دانش آموزان قبل از دغدغه تعلیم باید دغدغه تعلم و پرورش باشد و در موضوع تعلیم و تربیت ابتدا باید تربیت باشد و در ادامه تعلیم باشد.

لازم به ذکر است، مدارس معارف اسلامی صدرا از جمله مؤسسات آموزشی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که به صورت رایگان در رشته تخصصی «علوم و معارف اسلامی» در زیر شاخه ادبیات دانش آموز می‌پذیرد، این مدارس با هدف نخبه پروری دینی و تربیت نیرو‌های متعهد حوزوی و دانشگاهی راه اندازی شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات