۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۶۵۷۰۳

نمایشگاه کتاب حوزه نقطه عطف ارتباط طلاب و پژوهشگران است

نمایشگاه کتاب حوزه نقطه عطف ارتباط طلاب و پژوهشگران است
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نمایشگاه کتاب حوزه را، نقطه عطف ارتباط طلاب و پژوهشگران دانست و گفت: نمایشگاه این زمینه را فراهم می‌کند تا پژوهشگران با کارهای علمی در سطح کشور آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمين خرقانی، مدیر گروه علوم قرآنی وحدیث دانشگاه رضوی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی سطح نمایشگاه کتاب حوزه را نسبت به سال گذشته مطلوب دانست و گفت: امسال گستردگی بیشتری در نمایشگاه به لحاظ حجم و میزان استقبال مخاطبان وجود دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی اظهار کرد: ارائه بُن‌کارت تخفیف به طلاب، زمینه استفاده هر چه بیشتر پژوهشگران را فراهم می‌کند، اما بهتر بود که بُن‌ها چند روز قبل از نمایشگاه عرضه می‌شد تا طلاب در نمایشگاه فرصت خود را، تنها برای آشنایی با آثار اختصاص دهند. 

حجت الاسلام والمسلمین خرقانی ضمن ارائه پیشنهاداتی برای هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه، عنوان کرد: برگزاری هر ساله نمایشگاه، زمینه افزایش تجربه بیشتر مسئولان را فراهم کرده است؛ که در این میان باید تبلیغات بیشتری جهت حضور اساتید و طلاب برای نمایشگاه صورت می‌گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب نقطه عطف طلاب و دانش پژوهان است، افزود: نمایشگاه این زمینه را فراهم می‌کند تا پژوهشگران با کارهای علمی که در سطح کشور صورت می‌گیرد، آشنا شوند. 

وی گفت: در نمایشگاه کتاب حوزه، آثار مربوط به علوم اسلامی عرضه می‌شود، اما علوم اسلامی فراتر از آن چیزی می‌باشد که در حوزه منتشر شده و موارد متعددی نیز وجود دارد که باید روی آن کار شود تا طلاب با رشته‌های مختلف علوم انسانی ارتباط گیرند.

گفتنی است؛ نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی از ۲۶ شهریور لغایت ۲ مهرماه در مجتمع حوزوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی(ره) در حال برگزاری است./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات