۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۶۵۸۴۰
امام جمعه اندیمشک:

صبر و استقامت توصیه قرآن و عمل به آن مایه پیروزی است

صبر و استقامت توصیه قرآن و عمل به آن مایه پیروزی است
امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه شهدا شمع محفل بشریت و چراغ راه هدایت هستند، گفت: ما در آیات قرآن کریم به صبر و استقامت توصیه شده‌ایم،.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی در یادواره شهدای الوار گرمسیری و شهر بیدروبه که در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور ایثارگری، رشادت و شجاعت بزرگمردان و شیرزنان کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه شهدای والامقام، اولیای خداوند سبحان هستند افزود: نشستن در محفل شهدا توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه این محافل شهدا مانند مراسم عادی برای مردگان نیستند تصریح کرد: شهدا شمع محفل بشریت و چراغ راه هدایت هستند و ما از محافل شهدا نور می‌گیریم.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه گرامیداشت شهدا موجب می‌شود تا بتوانیم راه را بیشتر پیدا کنیم و در این شرایط و فضای عجیب دنیا، مسیر را گم نکنیم عنوان کرد: اگر ایمان و تقوا در خانواده‌ها و جامعه وجود داشته باشد، امنیت بیشتر در تمام عرصه‌ها برقرار خواهد شد.

وی ایمان را یک سقف مستحکم و محکم دانست و بیان کرد: ما در آیات قرآن کریم به صبر و استقامت توصیه شده‌ایم چرا که صبر، اولین پایه ایمان است و این را در هشت سال مقدس و از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون آزموده‌ایم.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی نیز ادامه داد: مردم بخش الوار گرمسیری صفا و صمیمیت بی‌نظیری دارند و شهدای فراوان و غیوری تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس گنجینه تمام‌نشدنی است اضافه کرد: دشمنان ملت ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به امروز توطئه‌های مختلفی را طراحی کرده‌ا‌ند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در دنیا در رأس جبهه حق ایستاده است افزود: دشمنان دست به ترور بزرگترین شخصیت‌های مؤثر در انقلاب زدند که هر کدام از این شهدای بزرگوار یک ملت بود.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه تحریم‌های سیاسی و اقتصادی نیز از گذشته تاکنون ادامه دارند ابراز کرد: در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا پشت سر صدام قرار گرفتند اما ملت ما که تازه انقلاب کرده بود و چیزی جز اتکای به خداوند سبحان نداشت، به پیروزی رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تفکر ظالم‌صفتان پشت اسرائیل است اما خون شهدای غزه و فلسطین، به زودی نابودی رژیم سفاک صهیونیستی را رقم می‌زند.

ارسال نظرات