۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۶۵۹۴۴
آیت الله اراکی در گفت‌وگو با رسا:

کشورهای اسلامی باید از مقاومت حمایت کنند/ پاسخ ترور شهید هنیه هرچه زودتر داده شود

کشورهای اسلامی باید از مقاومت حمایت کنند/ پاسخ ترور شهید هنیه هرچه زودتر داده شود
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه کشورهای اسلامی باید از مقاومت حمایت کنند، از نیروهای مسلح خواست هرچه سریع تر و محکم تر به ترور شهید هنیه پاسخ دهند.

آیت الله محسن اراکی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی توسط علمای قم و نجف و برگزاری تجمع توسط طلاب حوزه علمیه بیان، داشت: این اجتماعات برای حمایت حوزه های علمیه و مردم ایران از لبنان و اعلام آمادگی و پشتیبانی همه جانبه از رزمندگان مقاومت در جنوب لبنان بود.

وی با خطاب قرار دادن دولت های اسلامی تأکید کرد: خواستار آن هستیم که کشورهای اسلامی امکانات خود را بسیج کنند و آن هایی که رابطه داشته قطع رابطه کنند و امکانات خود را در اختیار مقاومت قرار دهند و رژیم صهیونیستی را زمینگیر کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مسلمانان باید به خانواده های شهدا و آسیب دیدگان کمک رسانی کرده و از مقاومت اسلامی حمایت کنند چراکه مقاومت خط دفاع از همه کشورها است و اگر این حمایت نبود کشورهای اسلامی روز خوشی نمی دیدند و دشمن صهیونیستی روزبهروز پیشروی می کرد.

وی در پایان با اشاره به توان نیروهای مسلح اظهار داشت: از کشور درخواست داریم که پاسخ قاطعی به ترور شهید هنیه که در تهران صورت گرفت بدهند.

ارسال نظرات