۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۷۶۶۰۴۰

حوزه های علمیه فردا یکشنبه تعطیل شد/ تعطیلی سه روزه دروس حوزه قم و نجف

حوزه های علمیه فردا یکشنبه تعطیل شد/ تعطیلی سه روزه دروس حوزه قم و نجف
مراجع، علما و حوزه های علمیه سراسر کشور در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور سید حسن نصرالله دروس روز یکشنبه خود را تعطیل کردند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه و ترور ناجوانمردانه سید مقاومت، سید حسن نصرالله مراجع، علما، اساتید و حوزه های علمیه فردا یکشنبه دروس خود را تعطیل کردند.
 
بر اساس اعلام روابط عمومی جامعه مدرسین و بنا بر تصمیم اتخاذ شده، کلیه دروس حوزه‌های علمیه در قم و شهرستان‌ها به مدت سه روز از یکشنبه ۸ مهرماه تا سه شنبه ۱۰ مهرماه، تعطیل می‌باشد.
 
همچنین قرار است فردا اجتماعات بزرگی با حضور علما، اساتید و روحانیون در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شود.
 
در شهر مقدس قم فردا ساعت ۹ اجتماع علما، روحانیون و مردم شریف و انقلابی در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار می شود و سپس مردم به پیشگامی روحانیت به سمت مصلای قدس حرکت خواهد کرد.
 
محل راهپیمایی مردم قم میدان آستانه، خیابان ارم، خیابان شهداء، مصلی قدس است. 
 
حوزه های علمیه فردا یکشنبه تعطیل شد/اجتماع بزرگ حوزویان در مدرسه فیضیه
 
جامعه مدرسین، شورای عالی، مرکز مدیریت و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از عموم جامعه روحانیت و مردم مردم شریف و انقلابی دعوت کرده تا با حضور پرشور خود، صدای اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان برسانند.
 
 تعطیلی ۳ روزه حوزه عملیه نجف به مناسبت شهادت «سید حسن نصرالله»
حوزه علمیه نجف اشرف شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان در حمله هوایی صهیونیست‌ها به ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت گفت و تصریح کرد: به دلیل این فاجعه دردناک، حوزه علمیه نجف اشرف به مقام صاحب العصر و الزمان (عج) و مرجعیت عالیقدر در نجف تسلیت گفته و اعلام می‌کند که دروس حوزه به مدت ۳ روز و از فردا یکشنبه تعطیل خواهد بود.
 
حسین عجمی
ارسال نظرات