۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۷۶۶۲۴۳
مولوی ساداتی در گفت‌وگوی اختصاصی با رسا:

کشور‌های اسلامی به ندای رهبر انقلاب مبنی بر فرض بودن کمک به حزب‌الله لبنان، لبیک بگویند

کشور‌های اسلامی به ندای رهبر انقلاب مبنی بر فرض بودن کمک به حزب‌الله لبنان، لبیک بگویند
امام جمعه اهل سنت سراوان با گلایه از انفعال و سکوت حکام عربی، گفت: حکام کشورهای عربی اگر صدای برادران مسلمان خود را نمی شنوید لااقل به صدای برادران عرب زبان خود گوش فرا دهید و براساس قومیت گرایی به یاری مردم لبنان و غزه بشتابید.

مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را به همه مسلمانان و مجاهدان محور مقاومت تسلیت گفت و ابراز داشت: سید حسن نصرالله شخیصتی بسیار شجاع و در راس محور مقاومت بودند و از زمانی که این سید رهبری مقاومت حزب الله لبنان را برعهده گرفتند محوریت جهاد با صهیونیست ها را به خوبی مدیریت کردند و از جمله اشخاصی بودند که در طول همه این مدت در مسیر مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ثبات قدم داشتند.

وی با اشاره به ترس و وحشت صهیونیست ها از سید مقاومت اظهار داشت: نقش سید حسن نصرالله و دفاع جانانه این سید و سالار مردم عرب از حماس در عملیات طوفان الاقصی برهیچکس پوشیده نیست از این رو صهیونیست های شرور سالها برای ترور این شخصیت برنامه ریزی می کردند.

مسلمانان راه سید حسن را تا آزادی قدس و نابودی کامل اسرائیل غاصب ادامه دهند

مولوی ساداتی افزود: مردم منطقه باید خط و راه سید حسن را تا آزادی قدس شریف اولین قبله مسلمانان و نابودی کامل اسرائیل جرثومه و غده سرطانی منطقه ادامه دهند. اسرائیل و صهیونیست ها بدانند با این ترور بر ادامه حیات خود خط پایان کشیدند و خون این شهید بی پاسخ نمی ماند.

امام جمعه اهل سنت سراوان با بیان اینکه سنت الهی بر ادامه و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی است، تصریح کرد: با ترور سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، اسماعیل هنیه و امروز سید حسن نصرالله جهاد و دفاع از ملت فلسطین پایان نمی پذیرد و شهادت عزیزان و دلاورمردان عرصه جهاد اگر چه برای ما سخت و دردناک است اما با تزریق خون این شهدا به رگ های مقاومت جان تازه ای دمیده می شود تا شریان حیات صهیونیست ها قطع گردد.

مولوی ساداتی ادامه داد: حکام کشورهای عربی اگر صدای برادران مسلمان خود را نمی شنوید لااقل به صدای برادران عرب زبان خود گوش فرا دهید و براساس قومیت گرایی به یاری مردم لبنان و غزه بشتابید. همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دفاع از مردم لبنان برهمه فرض و واجب است.

ارسال نظرات