۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۶۶۳۰۹
احمدیان:

در کار حزب‌الله خللی ایجاد نخواهد شد

در کار حزب‌الله خللی ایجاد نخواهد شد
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، تأکید کرد: با شهادت فرماندهان مقاومت در کار حزب‌الله خللی ایجاد نخواهد شد و آسیبی به جبهه مقاومت و به قدرت رزم حزب‌الله وارد نمی‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای‌عالی امنیت ملی امروز با حضور در دفتر حزب‌الله در تهران ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، گفت: سید حسن نصرالله با شهادت خودش پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتزاز درآورد. 

وی افزود: همان‌طور که خون شهید مطهری کتب او را تثبیت کرد، خون شهید نصرالله نیز جهاد، مقاومت و مبارزه را تثبیت کرد و به همه آموخت.

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی تأکید کرد: یقیناً نقش رهبری سید حسن نصرالله بعد از شهادت ایشان با دست بازتر و با حمایت الهی باقوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و حزب‌الله قهرمان بیش از گذشته خواهد درخشید.

احمدیان گفت: با شهادت فرماندهان مقاومت در کار حزب‌الله خللی ایجاد نخواهد شد و آسیبی به جبهه مقاومت و به قدرت رزم حزب‌الله وارد نمی‌شود.

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با بیان اینکه شهید سید حسن بیش از سید حسن اثرگذار است، عنوان کرد: ما هم کماکان همانگونه که وظیفه خود می‌دانستیم از حزب‌الله در دوران دبیرکلی سید حسن نصرالله حمایت بکنیم این وظیفه را ما کماکان برای خودمان پابرجا می‌دانیم چون بر مبنای یک اعتقاد و یک آرمان مشترک این همکاری شکل‌گرفته است.

وی در مورد نحوه پاسخ به رژیم صهیونیستی بیان کرد: جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است، تک اقدام مفهوم ندارد. این تقابل با کنش جبهه مقاومت آغاز شد نه جبهه دشمن و از آن روز دشمن در حال واکنش و استیصال است و با عملیات روانی خود را موفق نشان می‌دهد.

احمدیان در پایان خاطرنشان کرد: شب گذشته دشمن نیز دشمن در عملیات محدود زمینی بلافاصله عقب نشینی کرد، در نهایت پیروزی با مقاومت است.

ارسال نظرات