۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۶۶۳۱۱
جلیلی:

نظم جدید منطقه را فرزندان مقاومت رقم خواهند زد

نظم جدید منطقه را فرزندان مقاومت رقم خواهند زد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله بسیار تاثیرگذارتر از سیدحسن نصرالله است، گفت: نظم جدید منطقه را فرزندان مقاومت رقم خواهند زد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز با حضور در دفتر حزب‌الله در تهران ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برای این سید حسن نصرالله را ترور و لبنان و ضاحیه جنوبی را مورد حمله قرار می‌دهد چون لبنان، حزب‌الله و سیدحسن در چند دهه اخیر یک حرکت بزرگ و ارزشمندی را در منطقه شکل دادند و طعم شکست را به رژیم صهیونیستی چشاندند. 

وی افزود: حزب‌الله رژیم صهیونیستی را با ذلت از لبنان اخراج کرد و در جنگ ۳۳ روزه با ذلت طعم شکست را به صهیونیست‌ها چشاندند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: در یک سال گذشته سیدحسن و یاران او جوانمردانه در کنار غزه، حماس و مردم فلسطین ایستادند و از مقاومت دفاع کردند. همه این ها این را نشان می‌دهد که نظم جدید منطقه را فرزندان مقاومت رقم خواهند زد.

جلیلی با بیان اینکه امروز شهید سیدحسن نصرالله بسیار تاثیرگذارتر از سیدحسن نصرالله است، گفت: شهادت سید حسن امروز در منطقه و برای همه آزادگان جهان این انگیزه را ایجاد کرده است که آنچه باید به کار بگیرند در مقابله با این رژیم منحوس صهیونیستی، به پای کار بیاورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: امروز ما شاهد آینده‌ای خواهیم بود که در آن آینده رژیم صهیونیستی دیگر وجود نخواهد داشت. ان شاالله حزب الله پرچم مقاومت را در دست خواهد گرفت و باقدرت از تمام حیثیت جهان اسلام دفاع خواهد کرد.

ارسال نظرات