۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۷۶۶۳۵۰
آیت الله اعرافی:

حمایت کامل حوزه‌های علمیه از عملیات موشکی سپاه/ سپاسگزاریم؛ دل آزادگان و مظلومان عالم را شاد کردید

حمایت کامل حوزه‌های علمیه از عملیات موشکی سپاه/ سپاسگزاریم؛ دل آزادگان و مظلومان عالم را شاد کردید
آیت‌الله اعرافی ضمن بیان حمایت کامل حوزه‌های علمیه از عملیات موشکی سپاه، گفت: حوزه های علمیه با همه وجود از مسئولان غیور کشور و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه و ارتش و نیروهای مسلح حمایت همه جانبه و جانانه به عمل می آورد. 

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله اعرافی در بیانیه ای اعلام کرد: حوزه های علمیه با همه وجود از مسئولان غیور کشور و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه و ارتش و نیروهای مسلح سپاسگزار بوده و دفاع مشروع و معقول آنان از کیان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را مطابق موازین بین المللی، معیارهای شرعی و عقلی و انسانی می داند و از آن حمایت همه جانبه و جانانه به عمل می آورد. 

متن بیانیه قدردانی و حمایت حوزه‌های علمیه از فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه، ارتش و نیروهای مسلح که به امضای آیت الله اعرافی رسیده است، بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین مبیر الظالمین
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

خبر حمله شجاعانه، جوانمردانه و عادلانه سپاه دلاور اسلامی به رژیم سفاک، وقیح و بی آبروی صهیونیستی دل مالامال از خشم و غم آزادگان و مسلمانان جهان و جبهه عزت مند مقاومت را که مصیبت زده غم شهادت سید و سالار جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله بود، سرشار از شادی و افتخار نمود.

حوزه های علمیه با همه وجود از تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، مسئولان غیور کشور و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه و ارتش و نیروهای مسلح سپاسگزار بوده و دفاع مشروع و معقول آنان از کیان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را مطابق موازین بین المللی، معیارهای شرعی و عقلی و انسانی می داند و از آن حمایت همه جانبه و جانانه به عمل می آورد.

همه ملت شریف ایران، علما، نخبگان و جوانان، زنان و مردان ایران مصرانه از مسئولان می خواهند هرگونه تهدید یا عکس العمل رژیم صهیونسیتی و دولت های جنایتکار پشتیبان آن را با سنگین ترین و شدیدترین پاسخ همراه کند.

ووَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

علیرضا اعرافی

ارسال نظرات