۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۷۶۶۳۶۷
یادداشتی به مناسبت عملیات وعده صادق ۲؛

هیمنه پوشالی؛ واقعیت رژیم صهیونیستی

هیمنه پوشالی؛ واقعیت رژیم صهیونیستی
واقعیت رژیم صهیونیستی از جمله توان و قدرت نظامی همان هیمنه پوشالی است که مقابل قدرت جبهه مقاومت ارزش و اعتباری ندارد و ترقه بازی‌ها و هجمات غیر انسانی که در نقش سگ هار این روز‌ها از رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود به هیچ وجه نشانه قدرت نیست بلکه دقیقا همان جنون و خون آشامی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در یادداشتی به تبیین دستاوردهای علمیات غرورآفرین وعده صادق2 پرداخت. 

متن این یادداشت بدین شرح است:

رَبَّنا إِنَّكَ جامِعُ النّاسِ لِيَومٍ لا رَيبَ فيهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لا يُخلِفُ الميعادَ

پروردگارا! تو مردم را، برای روزی که تردیدی در آن نیست، جمع خواهی کرد؛ زیرا خداوند، از وعده خود، تخلّف نمی‌کند. (ما به تو و رحمت بی‌پایانت، و به وعده رستاخیز و قیامت ایمان داریم.)» سوره آل عمران _آیه ۹

شهادت مجاهد کبیر، عالم شجاع و سید مقاومت، شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه و شهید نیلفروشان و شهادت مظلومانه مردم غزه و لبنان و نقض صریح حقوق بین الملل و بدیهی ترین الزامات حقوق انسانی که منجر به شهادت اسماعیل هنیه در تهران توسط مزدوران رژیم صهیونیستی شد حقیقتا ثلمه سخت و جانکاهی بود که موجب اندوه و حزن بسیاری از مردم جهان و امت اسلام و ارادتمندان مقاومت اسلامی و به ویژه علاقمندان شهید سید حسن نصرالله شد.

شاید قابل باور نباشد که لحظه لحظه این روزها به چه تلخی و سختی می گذرد از دست دادن چهره ای که حقیقتا پناه مستضعفان و محرومان بود و با همه وجود در تمام عمر شریفش و تا آخرین لحظه با شجاعت و شهامت مقابل مستکبران، ظالمان و رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار ایستاد و در این مسیر مدال پر افتخار شهادت را که سالها در پی آن بود از پروردگار متعال دریافت نمود.

اما دقیقا در همین شرایط خبر عملیات عظیم و پرافتخار و غرورآفرینان وعده صادق ۲ اولا موجب تسلای بخشی از آلام و اندوه موجود شد و ثانیا تجدید روحیه ای را در جبهه حق مقابل جبهه باطل ایجاد نمود.

واقعیت رژیم صهیونیستی از جمله توان و قدرت نظامی همان هیمنه پوشالی است

الان سزاوار است که به سپاه همیشه سرافراز انقلاب اسلامی به خصوص فرمانده مجاهد و مومن انقلابی نیروی هوافضا، سردار حاجی زاده خداقوت گفت و همه آزادگان جهان به این فرمانده و نیروهای خدوم و باورمند به قرآن و عترت با صدای بلند درود فرستاد.

آنچه اکنون اهمیت دارد تبیین و اعلام این دستاورد بزرگ است و اهتمام بر گسترش انتشار این پیروزی در میان همه مردم جهان است به نظرم وعده صادق ۲ پیام های مهمی در پی دارد که برخی از آنها عبارت است از:

انتقام از ظالم در همه شرایط لازم است و هنگامی که این مجازات در مسیر اجرای دستور الهی باشد بسیاری از موانع موجود و احتمالی هم برطرف خواهد شد.

واقعیت رژیم صهیونیستی از جمله توان و قدرت نظامی همان هیمنه پوشالی است که مقابل قدرت جبهه مقاومت ارزش و اعتباری ندارد و ترقه بازی ها و هجمات غیر انسانی که در نقش سگ هار این روزها از رژیم صهیونیستی مشاهده می شود به هیچ وجه نشانه قدرت نیست بلکه دقیقا همان جنون و خون آشامی است.

تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه و خواسته مردم و آزادگان جهان است و غرور و ابراز احساسات شب گذشته در کشورهای مختلف گویای این واقعیت بود.

مقاومت و حضور در میدان و عمل به آموزه‌های قرآنی و اسلامی همیشه منجر به سربلندی و موفقیت است و همه ابتلائات و نبردها و سختی ها به نحوی از امتحانات الهی است و فقط در صورتی که به قرآن و عترت عمل شود می توان دستاوردها را مشاهده داشت.

انتقام سخت هم مطالبه مردم جهان اسلام است و هم تردید و تاخیر موجب اعتراض جامعه ایمانی می‌شود و اضافه بر اینها این تنبیه ظالم و جنایتکاران از مهم ترین نتایج آن انسجام امت اسلامی خواهد بود.

تردید نکنیم بسیاری از خسارت های مهم و عمده ای که به رژیم صهیونیستی وارد شده طبق معمول انکار و کتمان می‌شود و هیچگاه نباید تریبون ظالم و تجاوزگران محل اعتماد و استناد باشد.

هجمه عظیم وعده صادق ۲ و هیمنه فرسوده و متلاشی شده قدرت نظامی رژیم صهیونیستی همه حقایق را روشن ساخت اما آنچه از سگ هار و آدم کش و جنایتکار کودک کش انتظار میرود ،اینست که باز هم به ترقه بازی ها و اقدامات جنون واره ای که در یک سال گذشته در غزه و در روزهای اخیر در لبنان از قبیل جنایت پیجرها و بمباران ۸۲ تن مواد منفجره در مناطق مسکونی ضاحیه از او مشاهده شد دست بزند.

آنچه الان لازم است مقاومت حداکثری مقابل ظالمان در سطح رهبران کشورهای جهان به ویژه کشورهای منطقه و به خصوص مسولان کشور در همه سطوح و لایه ها است که همراه با مجاهدان و فرماندهان و سپاه عزیز هم در اندیشه، هم در تحلیل هم در مواضع و تصمیمات قاطع و قوی خط مقاومت صیانت شود و تردیدی و تاخیری در لحظه اقدام، نباشد.

اما نخبگان انقلابی مسولیت بزرگتری و مهمتری را بر عهده دارند و آن جهاد تبیین و تلاش شبانه روزی است تا خط حق و حقیقت و حمایت و تقویت جبهه مقاومت و رصد دشمن و روند افول و اضمحلال رژیم صهیونیستی در کنار خط فعال و پر هزینه رسانه و فضای مجازی آنها دائما توجه و معرفی شود

ضمنا انتقام سخت مصداق و اقدام واقعی آن نابودی رژیم صهیونیستی است که انشالله به زودی محقق خواهدشد

إن تنصرالله ينصركم و يثبت اقدامكم

ارسال نظرات