۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۶۶۳۷۷
در پیام امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

تمامی آزادگان جهان حامی عملیات وعده صادق ۲ هستند

تمامی آزادگان جهان حامی عملیات وعده صادق ۲ هستند
کرمانشاه ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با صدور پیامی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با صدور پیامی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

اعوذبالله من الشیطان الرجیم

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ (سوره توبه آیه ۱۴)

(دشمنان بدانند که ایران اسراییل را خوار وذلیل خواهد ساخت)

حمله موشکی افتخار آمیز امشب که در اول شب سال عبری انجام شد در  قلب سرزمین های  اشغالی، سبب خوشحالی امت اسلامی و خاصتا ملت قهرمان ایران شد.

با جنایات متعدد رژیم منحوس و خبیث صهیونی و کشتار ملت فلسطین و غزه و مردم لبنان و شهادت سرداران جبهه مقاومت، شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله و سردار ایرانی  نیلفروشان و سایر شهدای گرانقدر، وقت انتقام فرا رسید و دل کودکان و ملت مظلوم غزه و لبنان و تمام امت اسلامی را شاد گرداند و این شادی را مرهون زحمات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و سرداران مقاومت و امر و دستور امام جبهه مقاومت یعنی  رهبرمعظم انقلاب هستیم.

امشب نتانیاهو و صهیون ها دانستند  که با چه قدرتی در منطقه طرف هستد با دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان جبهه مقاومت از یمن و عراق و لبنان و ایران و فلسطین و می دانیم تمامی آزادگان جهان پشت این عملیات وعده صادق ۲ خواهند بود و ان شاالله هرچه زودتر شاهد نابودی اسرائیل و ایادی آنان در منطقه خواهیم بود./1400/

ارسال نظرات