۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۶۶۶۱۷
آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با رسا:

خطبه‌های رهبر انقلاب، تکمیل کننده عملیات وعده صادق ۲ بود

خطبه‌های رهبر انقلاب، تکمیل کننده عملیات وعده صادق ۲ بود
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خطبه های رهبر انقلاب تولید قدرتی کرد که تکمیل کننده عملیات وعده صادق 2 بود، رهبر انقلاب را اطمینان بخشِ جبهه مقاومت دانست.

آیت الله عباس کعبی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت: نماز جمعه رهبر معظم انقلاب با حضور بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر، نشانه اقتدار، آرامش، شجاعت و میدان داری رهبری مقدس انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جبهه مقاومت اطمینان بخش است؛ هم برای مردم لبنان و هم برای مردم غزه و دنیای اسلام و نیز این نماز جمعه، نماز جمعه ای جهت دار بود که راهبردهای جبهه مقاومت ترسیم شد و آثار و برکات عملیات طوفان الاقصی که رهبر معظم انقلاب فرمودند «رژیم صهیونیستی 70 سال به عقب بازگشت» در این نماز جمعه گفته شد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این نماز جمعه، شخصیت جامع الاطراف شهید سیدحسن نصرالله را تبیین کرد؛ خصوصا خطبه دوم رهبری معظم که به زبان عربی با تسط کامل و با فصاحت و بلاغت بالا بیان شد، در جهان عرب و جبهه مقاومت استقبال زیادی شد که درواقع همین مسئله نیز، ضربه دیگری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تولید قدرتی که در خطبه های این هفته رهبر معظم انقلاب ایجاد شد را تکمیل کننده ثمرات عملیات وعده صادق 2 دانست.

ارسال نظرات