۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۷۶۶۷۰۸
سردار نقدی:

نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد

نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد، گفت: بازنده جنگ منطقه آمریکایی‌ها خواهند بود که سرنوشت خود را به رژیم پوشالی گره‌زده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله سیزدهم آبان امروز در مورد جزئیات برگزاری برنامه روز دانش‌آموز، ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جبهه مقاومت، گفت: به رهبر معظم انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم که پرچم آزادگی را برداشتند و دشمنان بشریت را به همه دنیا معرفی کردند، القابی که امام خمینی (ره) به آمریکا نسبت دادند ازجمله: شیطان بزرگ، دشمن بشریت، سفاک، ام‌الفساد قرن و ... امروز برای همه دنیا به‌خوبی اثبات شده است.

وی افزود: اینکه اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا است را همه مردم دنیا به‌خوبی لمس می‌کنند، از ابتدای تأسیس فرزند نامشروع آمریکا در منطقه بیش از ۱۳۰۰ میلیارد دلار به این رژیم جنایت‌کار پول پرداخته شده است.

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: از لحاظ اطلاعات برخی خورده می‌گیرند که چرا سران حزب‌الله ترور و شهید می‌شوند، باید بدانید که سرویس‌های جاسوسی همه دنیا در خدمت صهیونیست‌ها هستند، وقتی نتانیاهو به آمریکا رفت پیرمردهای کنگره آمریکا بیش از ۴۰ دقیقه سر پا ایستادند و او را تشویق کردند تا زنان و کودکان را به قتل‌عام برسانند.

سردار نقدی گفت: اگر رژیم صهیونیستی تنها بود، حماس به‌تنهایی بارها بر این رژیم منحوس غلبه کرده بود و کار صهیونیست‌ها به آبان ۱۴۰۲ نمی‌رسید. ما می‌بینیم که غربی‌ها و آمریکا کمک‌های بسیاری برای نگه‌داشتن آن انجام می‌دهند.

بدون شک مقاومت برنده این میدان است

وی تأکید کرد: پول رژیم صهیونیستی چند باری تمام شد و از نظر اقتصادی به مشکل برخورد ولی توسط آمریکا حمایت شد، امروز مردم مظلوم منطقه با آمریکا می‌جنگند که رژیم غصب پیاده‌نظام آن است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیان کرد: بدون شک مقاومت برنده این میدان است زیرا می‌بینیم که یک بیداری بزرگی در دنیا شکل‌گرفته است، یک شهروند آمریکایی به من گفت من برای اینکه به محل کار خود بروم باید از محله یهودیان عبور می‌کردم که از ابتدای طوفان‌الاقصی همگی پرچم حمایت از رژیم صهیونیستی را بر سردر خانه خود قرار داده بودند، اما به‌مرور این پرچم‌ها برداشته شد و هم اکنون یهودیان آمریکایی پرچم فلسطین را بر سر در خانه خود قرار داده‌اند.

سردار نقدی تصریح کرد: بیداری بزرگی در سراسر جهان اتفاق افتاده است تا جایی که حمایت‌ها از رژیم جعلی صهیونیستی به حمایت از فلسطین تبدیل شده است، همچنین ۹۰ درصد دانشجویان که برای تحصیل به آمریکا می‌روند امروز نمی‌خواهند تبعیت آمریکایی را بپذیرند زیرا امروزه تابعه آمریکا بودن موجب سرافکندگی است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به سرنوشت رژیم آپارتاید آفریفای جنوبی دچار خواهد شد، تأکید کرد: رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی 50 سال هم دوام نیاورد درحالی‌که تا آخرین لحظه توسط آمریکا حمایت شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر اینکه نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد، گفت: آمریکا بازنده جنگ منطقه خواهد بود که سرنوشت خود را به رژیم پوشالی گره‌زده است.

سردار نقدی گفت: ۱۳ آبان امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سیدحسن نصرالله است که باید این امر مهم در این روز دیده و اعلام برائت و انزجار از رژیم صهیونی و آمریکای خونخوار در تمام جهان شنیده شود.

۱۳ آبان؛ روز همبستگی با شهدای دانش‌آموز غزه

وی ادامه داد: بسیاری از دانشجویان و جوانان بر ما نامه می‌زنند تا اعزام شوند اما جبهه‌های مقاومت احساس کمبود نیرو نداشتند تا ما نیرو به آنجا اعزام کنیم لذا در داخل کشور میدان ابراز وجود است و باید نفرت و انزجار خودمان را از آمریکا و صهیونیست نشان دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: ۱۶ هزار دانش‌آموز و کودک در یک سال گذشته توسط جنایت‌کاران صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند؛ بنابراین ۱۳ آبان روز همبستگی با این کودکان و شهدای نوجوان مظلوم است.

سردار نقدی با بیان اینکه برنامه‌های روز دانش‌آموز از ابتدای آبان‌ماه در مدارس آغاز خواهد شد، بیان کرد: همچنین برنامه‌هایی در روز دانش‌آموز برگزار خواهد شد که توسط نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی اعلام شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های ما در تمامی استان‌ها و شهرهای کشور از ابتدا تا انتها به عهده دانش‌آموزان خواهد بود و لذا میدان‌دار این مراسم دانش‌آموزان هستند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: سازمان صدا و سیما هم امسال وعده‌ داده آرشیوهای افشاگری‌های دانشجویان خط امام در لانه جاسوسی در معرض عموم قرار بگیرد تا نسل جدید با این اسناد تاریخی آشنا شوند.

سرچشمه همه مصیبت‌های مسلمانان آمریکا است

وی افزود: کار برجسته‌ای که در مراسم ۱۳ آبان امسال قرار است انجام شود، این است که روز قبل از مراسم یادواره شهدای فاتحان شهید که از شهدای تسخیرکننده لانه جاسوسی است را برگزار کنیم. ما قریب به ۵۰ شهید در این واقعه داریم که هر سال برای یک شهید آن قبل از ۱۳ آبان یادواره برگزار می‌کنیم.

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان در ادامه نیز به شکایت مردم ایران از دولت آمریکا و برخی نهادهای این کشور در خصوص کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و گفت: حقوق‌دانان متعهد ما وظیفه خود دانستند که دادخواست دادخواهی از دولت آمریکا در خصوص ضرر و زیان‌های دولت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد را تنظیم کنند که براین‌اساس قریب به ۴۰۰ هزار از مردم عزیز ما از دولت آمریکا شکایت کرده‌اند.

وی افزود: همه ما با هم در یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و رژیم آمریکا اعلام می‌کنیم، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که سرچشمه همه مصیبت‌های مسلمانان آمریکا است، مردم ایران بصیر و موقع‌شناس هستند و در نمازجمعه نصر، حماسه آفریدند.

ارسال نظرات