۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۷۶۶۷۲۱
از سوی مراکز فقهی و تخصصی و مدارس حوزه علمیه قم؛

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت برگزار شد

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت برگزار شد
مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت سید حسن نصرالله از سوی مراکز فقهی و تخصصی و مدارس حوزه علمیه قم با حضور اساتید و علمای حوزوی در مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت سید حسن نصرالله امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء از سوی مراکز فقهی و تخصصی و مدارس حوزه علمیه قم با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد.

براساس این‌گزارش آیت الله خاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری و حجج اسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری از فرماندهان جبهه مقاومت، سلیمانی اردهالی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین، ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه، حامدی امام جمعه پردیسان و احتشام عضو مجمع نمایندگان طلاب و از اساتید سطوح عالی، حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری سخنران مراسم با اشاره به اینکه دبیر کل فقید حزب الله با منویات رهبری به جنگ با صهیونیست می رفت، ابراز کرد: سید حسن به خود من چندین بار گفته بود که برای حضرت آقا و نظام انقلاب اسلامی دعا می کردند و از خداوند می‌خواستند که از عمر ایشان کم و به عمر رهبر معظم افزوده شود؛ واقعا سید حسن سرباز بزرگ ولایت فقیه بود.

وی افزود: اگر نظام جمهوری اسلامی نبود حزب الله و سید حسن نصرالله هم نبود. سید حسن سالها گفتند دفاع از نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات و مهم تر از نماز و روزه و شعائر است و اگر روزی این نظام تضعیف شود هیچ‌چیزی از شعائر و دین اسلام نخواهد ماند.

سخنران مراسم تصریح کرد: سید حسن در شب عاشورا در بیروت مقابل چشم صدها هزار نفر از مردم بیروت و لنز صدها دوربین با رهبر انقلاب بیعت کردند.

سید هاشم الحیدری ادامه داد: اگر ما در کوفه و در عصر امام حسین (ع) بودیم تکلیف ما در مقابل مسلم بن عقیل به عنوان نائب ایشان چه بود؟ مقام معظم رهبری در عصر ما نائب امام زمان (عج) هستند، همان وظیفه ای که در مقابل مسلم بن عقیل داشتیم امروز برعهده ما است.

ارسال نظرات