۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۶۶۸۹۶
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات ‌اسلامی لرستان مطرح کرد؛

لزوم اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه کودک و نوجوان

لزوم اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه کودک و نوجوان
حجت الاسلام غلامی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ارکان اصلی انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه کودک و نوجوان تاثیر زیادی در ایجاد نشاط و تعمیق برنامه‌های انقلابی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز، در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تبریک هفته کودک و نوجوان گفت: پرورش کودکان و نوجوانان و آگاه سازی آنان در برابر توطئه های فرهنگی دشمن ضروری است. 

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان افزود: اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه کودک و نوجوان تاثیر زیادی در ایجاد نشاط و تعمیق برنامه‌های انقلابی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه بسیار حساس و پررنگ‌خواهد بود.

حجت الاسلام غلامی اظهار کرد: خوشبختانه این کانون تا به حال تعامل مفید و سازنده ای با شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی در برگزاری مراسم و مناسبت های انقلابی داشته و از ارکان اصلی انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

ایجاد خلاقیت و تولید آفرینش‌های هنری از مهمترین برنامه‌های کانون است

رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان نیز در ادامه این نشست گفت: خوشبختانه تلاش همکاران این کانون در چند ماه اخیر رشد کیفی در همه شاخص ها را در پی داشته و به عنوان نمونه در بخش حضور نوجوانان با رشد ۱۸۵درصدی رتبه اول را در سطح کشور کسب نموده است.

داوری با اشاره به اینکه ایجاد خلاقیت و تولید آفرینش‌های هنری از مهمترین برنامه‌های این کانون به ویژه در روز ۱۳آبان است، افزود: برنامه ریزی های لازم برای انجام این مهم در سال جاری نیز صورت گرفته است.

در پایان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکر کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات