۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۶۷۵۲۳
آیت الله کعبی:

یحیی السنوار تکرار رهبران شهید فلسطینی است که در نسل مقاوم تکرار خواهد شد

یحیی السنوار تکرار رهبران شهید فلسطینی است که در نسل مقاوم تکرار خواهد شد
نماینده مجلس خبرگان رهبری در پیامی یحیی السنوار را تکرار رهبران شهید فلسطینی دانست که در نسل مقاوم فلسطین تکرار خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباسی کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت مجاهد قهرمان، فرمانده «یحیی السنوار» در پیامی یحیی السنوار را تکرار رهبران شهید فلسطینی دانست که در نسل مقاوم فلسطین تکرار خواهد شد.

متن کامل پیام آیت الله کعبی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی ؛ إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ

شهادت ابو ابراهیم یحیی السنوار قهرمان بزرگ مقاومت و رهبر حماس که تا آخرین نفس و آخرین گلوله در میدان نبرد با صهیونیست ها مردانه جنگید و عزتمندانه ودلیرانه به یاران شهیدش پیوست را به همه مجاهدان راه خدا و رزمندگان دلیر حماس تبریک و تسلیت می گویم.

یحیی السنوار تکرار رهبران شهید فلسطینی است و در نسل مقاوم  تکرار خواهد شد.

تداوم راه نورانی شهیدان؛ مسئولیت بزرگ جهادی است. پرچم مقاومت همواره برافراشته می ماند و جامعه مقاوم و میدان دار جهاد و فداکار و عاشق شهادت، اسرائیل را نابود می کند این سنت قطعی الهی است و پیروزی وعده الهی است.

ایمان و امید و وحدت و صبر واستقامت وبصیرت و پشتیبانی از مقاومت وظیفه همگانی است. و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم 
۲۷/ ۷/ ۱۴۰۳ 
عباس کعبی

ارسال نظرات