۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۶۷۵۴۰
حجت الاسلام والمسلمین محمودی مطرح کرد؛:

غفلت مردم از میدان مبارزه و جبهه مقاومت، راهبرد رسانه ای دشمن

غفلت مردم از میدان مبارزه و جبهه مقاومت، راهبرد رسانه ای دشمن
مدیر حوزه علمیه فارس گفت:بر اساس فرامین قرآنی و الهی اگر میخواهیم عزتمندی، شکوه و حریت خود را حفظ کنیم باید در راه اسلام و مبارزه با دشمنان استقامت داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، با اشاره تحولات منطقه و رویارویی جبهه مقاومت اسلامی با استکبار جهانی گفت: قرآن کریم در آیات متعددی ما را به ایمان به خدای متعال و استقامت در راه اهداف متعالی اسلام دعوت می کند.

مدیر حوزه علمیه فارس تاکید کرد: بر اساس فرامین قرآنی و الهی اگر میخواهیم عزتمندی ، شکوه و حریت خود را حفظ کنیم باید در راه اسلام و مبارزه با دشمنان استقامت کنیم.

وی دفاع مقدس را از مصادیق استقامت ملت ایران در راه ارزش های دینی دانست و اظهار داشت: به گفته یکی از استراتژیست ها جنگ ایران و عراق در واقع جنگ ایران با بین الملل بود و همه می دانند که صدام در آن نبرد تنها نبود.

 حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: مردم خدا باور و صاحب استقامت ایران اسلامی توانستند سربلند از جنگ تحمیلی خارج شوند و در نهایت دبیرکل سازمان ملل رژیم بعث را آغازگر جنگ اعلام کرد و دشمنان در دفاع مقدس به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز راهبرد دشمن در حوزه رسانه سرگرم کردن مردم به مسائل داخلی و غفلت از مسائل اصلی میدان و جبهه مقاومت است.

مدیر حوزه علمیه فارس یادآور شد: هجمه ناجوانمردانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی دفاع و مظلوم غزه و لبنان محکوم است و کسانی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند باید به هندسه جنگ رسانه ای اشراف کامل داشته باشند.

وی یادآور شد: در یکی ار کنفرانس ها شهید سید حسن نصرالله بعد از جنگ 33 روزه و پیروزی حزب الله بر رژیم غاصب فرمود اگر خبرگزاری المنار نبود ما در جنگ پیروز نمی‌شدیم.

ارسال نظرات