۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۶۷۵۷۵
خطیب جمعه بام و صفی آباد خراسان شمالی مطرح کرد؛

آسفالت جاده شهرستان به ایستگاه راه آهن، راه توسعه و پیشرفت

آسفالت جاده شهرستان به ایستگاه راه آهن، راه توسعه و پیشرفت
امام جمعه شهرستان بام و صفی آباد گفت: با توجه به مطالبه عمومی در سطح شهرستان، لازم است در جهت آسفالت جاده شهرستان برای رسیدن به ایستگاه راه آهن سراسری اقدامات لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام مصیب علیزاده خطیب جمعه شهرستان بام و صفی آباد خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تازه تاسیس بودن شهرستان بام و صفی آباد، اظهار کرد: بام و صفی آباد در دولت شهید رئیسی از بخش به شهرستان ارتقا پیدا کردند و هنوز به خیلی از امکانات دسترسی ندارند.

وی تاکید کرد: یکی از کمبودهای این شهرستان، نبود جاده مواصلاتی بام و صفی آباد به ایستگاه راه آهن سراسری مشهد است.

خطیب جمعه شهرستان بام و صفی آباد خراسان شمالی تصریح کرد: از مرکز شهرستان تا ایستگاه راه آهن 20 کیلومتر فاصله است و زیرسازی جاده کاملا انجام شده و آماده آسفالت می باشد.

وی افزود: زیرسازی و بیس جاده انجام شده است و مردم برای رفت و آمد به زمین های کشاورزی و ترددهای خود از این مسیر استفاده می کنند اما به دلیل آسفالت نبودن مسیر، تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی در این جاده تردد نمی کند و همین امر باعث شده است تا راهی برای توسعه در این شهرستان وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده ضمن تاکید بر اولویت قرار دادن آسفالت این جاده، بیان کرد: در صورتی که این جاده آسفالت شود در آینده نزدیک شاهد توسعه و پیشرفت چشمگیر این شهرستان خواهیم بود .

وی ادامه داد: زیرا راهها و جاده های مواصلاتی همیشه راه توسعه و پیشرفت هستند و باعث می شوند تا شهرستان ها از بن بست خارج و به مسیر اقتصادی و توسعه دست پیدا کنند.

امام جمعه شهرستان بام و صفی آباد خراسان شمالی گفت: موضوع آسفالت جاده شهرستان برای رسیدن به ایستگاه راه آهن سراسری به عنوان یکی از مطالبات و خواسته های عمومی مردم در خطبه های نماز جمعه مطرح شده است و از مسئولین امر درخواست شده است تا این موضوع را در اولویت کاری و برنامه های اجرایی قرار دهند و مردم را از نعمت خدمات دولت و نظام بهره مند سازند.

حجت الاسلام علیزاده ضمن اشاره به دلایل عدم آسفالت این جاده در گذشته، بیان کرد: عقب افتادگی های زیادی در سطح بخش موجب شده بود تا در گذشته این جاده در اولویت قرار نگیرد و مسئولان نسبت به ظرفیت های این جاده نیز توجه لازم را نداشته باشند.

وی افزود: بنابراین به عنوان خطیب نماز جمعه و مسئول بیان مطالبات و خواسته های بحق مردم، با مسئولین بومی و اجرایی دیدار و گفت و گوهای زیادی صورت گرفت و ظرفیت ها و پیامدهای مثبت آسفالت این جاده کاملا تبیین شده است.

امام جمعه شهرستان بام و صفی آباد خراسان شمالی گفت: خوشبختانه در حال حاضر این انگیزه در بین مسئولین ایجاد شده است و آسفالت جاده در اولویت قرار گرفته است و لازم است در جهت رشد، توسعه و پیشرفت شهرستان اقدامات لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات