۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۶۷۶۰۹
آیت الله کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا مطرح کرد؛

تخریب شخصیت اسطوره‌های مقاومت؛ ادامه خط ترور

تخریب شخصیت اسطوره‌های مقاومت؛ ادامه خط ترور
آیت الله کعبی بازنمایی صحنه ترور یحیی سنوار را اشتباه راهبردی صهیونیست ها دانست و با اشاره به گزارش توهین آمیز شبکه سعودی در خصوص فرماندهان مقاومت، تخریب شخصیت را ادامه عملیات ترور توصیف کرد.

آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با محکوم کردن جنایت ترور شهید یحیی سنوار او را قهرمان کم‌نظیر جبهه مقاومت توصیف کرد و با تجلیل از مجاهدت‌های او در طراحی عملیات های مختلف علیه رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی تأکید کرد: صهیونیست ها با انتشار فیلم لحظات مبارزه پایانی عمر مبارک شهید سنوار مرتکب اشتباهی راهبردی به لحاظ رسانه‌ای شدند و نسل های آینده و رزمندگان حماس شهید سنوار را به عنوان اسطوره حقیقی مقاومت علیه صهیونیست ها خواهند شناخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه جنگ رسانه‌ای در دوران معاصر خط اول پیروزی و شکست در افکار عمومی را ترسیم می‌کند، تصریح کرد: روایت اول جبهه جنگ در افکار، روحیه، عواطف و ایجاد حرکت در مردم از خود جنگ سخت مهم تر حساس تر است.

وی با محکوم کردن اهانت شبکه سعودی در کشور عراق به فرماندهان شهید مقاومت این اقدام را محکوم و از احساس وظیفه مردم عراق که منجر به تعطیلی این شبکه در کشور عراق شد، تشکر کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: رسانه های دشمن در کنار ترور شهدای مقاومت در تلاش هستند تا آن ها را تخریب شخصیتی هم کنند از این رو رسانه های مقاومت باید با برجسته سازی شهدا به ویژه فرماندهانی همچون شهید سیدحسن نصرالله، جامعه را با استحکام قوی و درونی در ادامه راه شهدا یاری دهند.

وی با بیان اینکه نباید جنگ رسانه ای را دست کم گرفت، به نقل قولی از شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و خاطرنشان کرد: تأثیرگذاری رسانه های قوی و بانفوذ بر ملت ها به مراتب، به لحاظ ایجابی و به لحاظ سلبی از دولت ها مهم تر و بیشتر است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افزود: در بعد منفی غول های رسانه ای غربی تلاش می کنند جای دوست و دشمن را عوض کرده و چهره خون آشام و جنایت کار و ظلم پیشه رژیم خبیث را مظلوم نشان داده و در مقابل چهره مقاومت را مخدوش سازند.

وی ادامه داد: اما در عرصه ایجابی باید عملکرد رسانه های جبهه مقاومت نظیر «المیادین»، خبرگزاری ها و انسان رسانه ها که مجاهدانه در حال تلاش هستند را تحسن کنیم؛ خبرگزاری رسا هم رسانه مقاومت است و خوشبختانه در این زمینه به خوبی مشغول نقش آفرینی و تأثیرگذاری است و ما از زحمات دست اندرکاران این رسانه حوزوی تشکر می کنیم.

آیت الله کعبی در بخش دیگری از گفتگو با خبرگزاری رسا با تأکید بر اینکه تحولات منطقه در مسیر رشد انقلاب اسلامی است، جمهوری اسلامی ایران را پشتیبان اصلی جبهه مقاومت دانست و تأکید کرد: ایران اسلامی هیچگاه جبهه مقاومت را تنها نگذاشته و پشت حزب الله، حماس و دیگر گروه های مقاومت را خالی نکرده و خالی نمی کند و با صلابت و استوار در قلب محور مقاومت ایستاده است.

ارسال نظرات