۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۶۷۹۹۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اساتید دانشگاه، جایگاه مهمی در منظومه فکری اسلام دارند

اساتید دانشگاه، جایگاه مهمی در منظومه فکری اسلام دارند
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی ارتباط با اساتید دانشگاه و تکریم اساتید را حائز اهمیت دانست و گفت: اساتید دانشگاه جایگاه مهمی در منظومه فکری اسلام دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه ملی مهارت شهید رجایی کاشان، گفت: سرپرست دانشگاه که از مدرسین دانشگاه باشد به دلیل علقه و ارتباط با دانشجویان برای دانشگاه یک امتیاز است.

وی بر لزوم ادامه تدریس سرپرست جدید دانشگاه ملی مهارت شهید رجایی کاشان تأکید کرد و افزود: مدیری که تدریس خود را ادامه دهد به عنوان یک نقطه قوت برای دانشگاه محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب به برخی از وزرا از جمله وزیر بهداشت می‌فرماید، هم طبابت و هم تدریس را در کنار کار در وزارتخانه ادامه دهید.

وی ادامه داد: رسیدن به جایگاه سرپرستی دانشگاه نباید مانع فعالیت‌های علمی باشد، چرا که ادامه فعالیت‌های علمی و ارتباط رودر رو با دانشجویان زمینه ساز موفقیت‌های مسئولان دانشگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین ارتباط با اساتید دانشگاه و تکریم اساتید را حائز اهمیت دانست و با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه جایگاه مهمی در منظومه فکری اسلام دارد، گفت: امیرمومنان(ع) می‌فرماید برای احترام به معلم خود از جای خود برخیزید چرا که تکریم معلم و عالم در واقع تکریم خدا است.

وی ابراز امیدواری کرد با آغاز فعالیت سرپرست جدید دانشگاه نشاط علمی دانشجویان مضاعف شود تا پیشرفت‌های علمی شتاب بیشتری بگیرد و موفقیت‌های بیشتری را به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر تقویت معنویت دانشجویان تأکید کرد و با بیان اینکه تقویت معنویت باید از دانش آموزان و از آموزش و پرورش آغاز شود، اظهار داشت: تقویت معنویت دانشجویان باید در دستور کار قرار داشته باشد و نباید از آن غلت شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات