۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۷۰۹۲

جشن میلاد پیامبر اعظم و امام جعفر صادق در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با اهدای لوح تقدیر و هدیه به برگزار کنندگان اولین یادوراه شهدای مدرسه علمیه امام صادق (ع)، مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) صبح امروز در این مدرسه علمیه برگزار شد.
هفته وحدت، اتحاد، وحدت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق(ع)، روز گذشته در مدرسه علمیه امام صادق(ع) چهارباغ اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین نصر رییس مدرسه امام صادق(ع) اصفهان در این مرسام با تبریک فرا رسیدن این روز رعایت سیره و رش پیامبر (ص) را در زندگی متذکر شد و افزود: از جمله امتیازات پیامبر (ص) که قرآن بر آن تاکید دارد، نزول وحی و معراج است و این دو ویژگی را معطوف به عبودیت پیامبر (ص) می داند.

وی با اشاره به راه اندازی دبیرخانه دایمی شهدای طلبه و روحانی مدرسه چهارباغ، گفت: قبل از اجرای اولین یادواره اعلام شد 102شهید در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل بوده اند، که پس از آن تلاش های بیشتری برای شناسایی طلاب شهید مدرسه به عمل آمد و معلوم شد 23 شهید دیگر دراین مدرسه علمیه پرونده داشته اند.

در ادامه این مراسم به 15 نفر از دست اندرکاران اجرای اولین یادواره شهدای مدرسه امام صادق (ع) لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

همچنین در این برنامه که با حضور جمعی از طلاب و اساتید این مدرسه برگزار شد، از بیست و هفت طلبه ممتاز این مدرسه علمیه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، اولین یادوراه شهدای 114 شهید مدرسه علمیه اصفهان در راستای سلسله یادواره های کنگره بزرگ شهدای طلبه و روحانی اصفهان مهر ماه در این مدرسه علمیه برگزار شد./965/پ202/ص
ارسال نظرات