۱۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۷۱۹۸
امام جمعه تهران:

دستگیری ریگی ضربه جبران ناپذیری به سرویس های اطلاعاتی خارجی زد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: امروزه بلندگو و منادی وحدتی که پیامبر اسلام برای جهانیان برقرار کرد جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام کاظم صديقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: امروزه بلندگو و منادی وحدتی که پیامبر اسلام برای جهانیان برقرار کرد جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: رحمت پیامبر نسبت به مسلمانان، رحمت رحیمه است.

حجت الاسلام صدیقی با بیان این که پیامبر اسلام دارای معجزات بسیاری بود، اذعان داشت: این 22بهمن، نماز جمعه و اجتماع در مساجد از معجزات قرآن و پیامبر وحدت است.

وی همچنین دین را مایه ابدیت انسانی دانست و خاطر نشان کرد: دین عالم برزخ را هموار می سازد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به دستگیری عبدالمالک ریگی اشاره ای داشت و ابراز داشت: دستگیری ریگی ضربه جبران ناپذیری به سرویس های اطلاعاتی خارجی زد.

وی در ادامه گفت: دستگیری سرکرده تروریست های شرق کشور مانند سایر امدادهای غیبی، از عجائب حوادث انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام صدیقی تاکید کرد: با این اقدام دقیق و ماهرانه سربازان گمنام امام زمان(عج)، قلب امام عصر(عج)، نائب امام و ملت حماسه آفرین شاد شد.

وی همچنین اظهار داشت: اوباما با شعارهای دروغین رای جمع کرد در حالی که در حمایت از اسرائیل غاصب جعلی و تروریست های منطقه، آبرو و اقتدار خود را از دست داد.

امام جمعه تهران در پایان تصریخ کرد: عده ای که در داخل کشور با تروریست ها همکاری داشته اند دستگیر شده اند و به هلاکت رسیده اند اما منافقانی در بین آن ها هستند که به زودی دستگیر می شوند./957/پ202/ج





ارسال نظرات