۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۷۵۷۳
مسؤول طرح هجرت گیلان:

اعزام مبلغ در هفته وحدت امسال در افزایش اتحاد و انسجام اسلامی مؤثر بوده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول طرح هجرت گیلان، از فعالیت هفتاد مبلغ در هفته وحدت در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: اعزام مبلغ در هفته وحدت در افزایش اتحاد و انسجام فرق اسلامی مؤثر بوده است.
اعزام مبلغ
حجت الاسلام محمد لاکانی، مسؤول طرح هجرت گیلان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، تبلیغ نقاط مشترک را در تقویت وحدت میان میان مسلمانان مهم ارزیابی کرد و گفت: مبلغان طرح هجرت گیلان در هفته وحدت در روستای منطقه فعالیت خود و دو روستای همجوار، برنامه های تبلیغی مختلفی را مدیریت و اجرا کردند.

وی با اشاره به فعالیت هفتاد مبلغ طرح هجرت در گیلان ابراز داشت: این مبلغان در کنار فعالیت تبلیغی در روستای محل مأموریت خود، با حضور در روستای همجوار منطقه در هفته وحدت 210 روستا را از خدمات تبلیغی بهره‌مند کردند.

حجت الاسلام لاکانی تاکید بر بیان نقاط مشترک و رها کردن اختلاف سلیقه ها را مهم‌ترین مسأله طرح شده در برنامه های هفته وحدت از سوی مبلغان در این استان عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه حضور مبلغان در مناطق روستایی و آگا‌ه‌کردن مردم از توطئه‌های دشمنان در ایجاد اختلاف میان مسلمانان سبب هوشیاری شیعه و سنی شده است.

مسؤول طرح هجرت گیلان برپایی همایش های مختلف و نمایشگاه، دیدار با علما، پاسخ‌گویی به شبهات، برگزاری مراسم جشن، وعظ و سخنرانی را از مهم‌ترین فعالیت های مبلغان در هفته وحدت در گیلان دانست و خاطر‌نشان کرد: اعزام مبلغ در هفته وحدت در تقریب و نزدیک‌کردن فرقه های اسلامی، افزایش اتحاد و انسجام تأثیر بسزایی داشته است.

وی با بیان این که حضور مبلغان در مناطق مختلف همواره وحدت آفرین بوده است، ادامه داد: مبلغان اعزامی در هفته وحدت با تقویت وحدت و همدلی میان شیعه و سنی و نیز بررسی توطئه های دشمنان برای تفرقه افکنی میان مسلمانان را در دستور کار خود قرار داده بود که با موفقیت فعالیت های تبلیغی خود را به پایان رساندند.

مسؤول طرح هجرت گیلان همچنین افزود: همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج)، شانزده مبلغ به مدارس مناطق مختلف استان اعزام شدند./950/پ202/س
ارسال نظرات