۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۷۷۶۳۰
مدیرکل فرهنگی و اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات اسلامی:

شانزدهمین دوره مسابقات راهیان نور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگی و اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات راهیان نور ویژه مبلغان شرکت کننده در مناسبت تبلیغی ماه صفر و دهه فجر خبر داد.
امتحانات غير حضوري طلاب حوزه علميه


به گزارش خبرگزاری رسا، روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام علی کمساری اظهار داشت: معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به منظور افزایش توانمندی مبلغان در بعد محتوایی و به منظور بالابردن سطح آگاهی‌های مبلغان همزمان با مناسبت‌های تبلیغی اقدام به برگزاری مسابقات راهیان نور ویژه مبلغان می‌کند.

وی بیان داشت: در این مسابقه کتاب‌هایی متناسب با فصل تبلیغی با نظر کارشناسان اننتخاب شده و همزمان با اعزام مبلغ در اختیار مبلغان قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگی و اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه این مسابقه در دو مرحله برگزار می‌شود، ادامه داد: مرحله اول مسابقه راهیان نور به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و همزمان با اهدا کتاب سئوالاتی در اختیار آنان قرار داده می‌شود تا بتوانند همزمان با مطالعه کتاب به سئوالات پاسخ مناسب را ارائه دهند.

وی بیان داشت: کسانی که در مرحله اول به 60 درصد از سئوالات پاسخ صحیح داده باشند در آزمون حضوری شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام کمساری گفت: مبلغانی که در مجموع مرحله اول و دوم به 75 درصد از سئوالات پاسخ صحیح بدهند، علاوه بر اهدا جوایز، یک واحد آموزشی و علمی کاربردی برای آنان در نظر گرفته شده و در پرونده تبلیغی آنها ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال 87 و نیمه اول سال 88 مسابقات راهیان نور مرحله 10 تا 15 با شرکت 21 هزار و 700 نفر از مبلغان برگزار شد که در این مسابقات 7 هزار و 617 نفر به دور دوم راه یافتند.

مدیرکل فرهنگی و اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: به منظور مناسبت ایام ماه صفر و دهه مبارک فجر شانزدهمین دوره مسابقات راهیان نور پنجشنبه در محل سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و بالغ بر 500 نفر در این مسابقه شرکت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم به لطف خدا با انتصاب معاون جدید فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی شاهد یک رویکرد جدید، فعال و همه جانبه در راستای اعتلای فعالیت‌های فرهنگی معاونت باشیم. /916/د102/ع

ارسال نظرات